توریع ماسک طبی رایگان بین دانش آموزان و مردم نیازمند در نیشابور

نیشابور (پانا)- رئیس اتحادیه کتاب، نوشت افزار و اسباب بازی نیشابور از توزیع بیش از 2 هزار عدد ماسک طبی بین دانش آموزان و مردم توسط اعضای این صنف خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
توریع ماسک طبی رایگان بین دانش آموزان و مردم نیازمند در نیشابور

علیرضا عطارنژاد در گفت و گو با پانا اظهار کرد: هدف از اهدای این ماسک‌ها را سپاسگزاری از تلاش‌های کادر درمان و افرادی دانست که با توجه به شرایط موجود در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: توزیع این ماسک ها بین مردم و دانش آموان بیشتر جنبه فرهنگ‌سازی داشته و به واقع نوعی امر به معروف و امر به لزوم رعایت مسائل بهداشتی جهت مقابله با این ویروس منحوس است.

این مقام مسئول یادآور شد: از آنجا که اغلب مراجعه کنندگان به فروشگاه های صنف ما، دانش آموزان و کودکان هستند، این عمل خیر موجب آموزش و عمل به پروتکل های بهداشتی را در بین مردم افزایش خواهد داد.

عطارنژاد تاکید کرد: بسیاری از شهروندان این آگاهی را دارند که باید از ماسک استفاده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اما به علت مشغله هایی که دارند، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را فراموش می کنند. ما ماسک را به صورت همگانی توزیع نمی‌کنیم، بلکه اگر فردی در مراجعه به فروشگاه های تحت پوشش این صنف ماسک نداشته باشد، به صورت رایگان به او ماسک هدیه می‌دهیم.

رئیس اتحادیه کتاب، نوشت افزار و اسباب بازی نیشابور اظهار کرد: من به نمایندگی از سوی اعضای محترم صنف از کوشش‌های بی دریغ مسئولین و کادر درمان بیمارستانهای نیشابور در زمینه پیشگیری، کنترل و درمان ویروس (کرونا) قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار