ساعاتی پیش صورت گرفت؛

برگزاری همایش توان افزاری علمی و مهارتی مربیان صادقین سپاه عاشورا

تبریز(پانا) - همایش توان افزاری و توان سنجی علمی و مهارتی مربیان صادقین سپاه عاشورا با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش توان افزاری علمی و مهارتی مربیان صادقین سپاه عاشورا

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در این همایش و در جمع روحانیون و اساتید و مربیان سپاه عاشورا اظهارداشت: قشر روحانیت در دوران دفاع مقدس درخشیدند.
وی اضافه کرد: شهدای روحانی نمونه ایثار و فداکاری بودند و بر همین اساس روحانیون شهید با توجه به آمار موجود خود بالاترین آمار را در دوران دفاع مقدس دارند.
حجت الاسلام آل هاشم در بخش دوم صحبت های خود افزود: دشمنان با این تصور که با به شهادت رساندن سردار سلیمانی نور او را خاموش می کنند ایشان را به شهادت رساندند ولی دیدیم که ایشان پس شهادت بیشتر مطرح شد و در دنیا سرآمد شد.
وی در ادامه با اشاره به وقایع اخیر امریکا گفت: مهمترین مولفه ابرقدرتی یک کشور انسجام در داخل خود است که وقایع به وجود آمده در آمریکا نشانه افول این کشور است و کنگره آمریکا به عنوان نماد تفکر لیبرال دموکراسی با این اتفاق هیمنه اش فرو ریخت.
حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: نکته ای که در این قضیه قابل تامل بود بعد از اقدامات ترامپ و طرفداران وی در جریان کنگره دیدیم حتی طرفداران و حامیان وی نیز از او برائت جستند ولی در فتنه ۸۸ دیدیم این اتفاق متاسفانه نیفتاد و تا به امروز نیز عده ای در داخل به عناد خود ادامه می دهند.
وی در آخر با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان علیه مسلمانان بیان داشت: دشمن تلاش دارد با فتنه انگیزی و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی مقاصد شوم خود را پیش ببرد و ساخت فیلم سینمایی بانوی بهشت(بانوی جنت) در ادامه این مقاصد شوم است
که نشان دادن چهره حضرت پیامبر به خواست خود آن ها و حضرت زهرا پس از واقعه غدیر و جریانات بعد آن نمایش داده می شود، نشان از آن دارد.

برگزاری همایش توان افزاری علمی و مهارتی مربیان صادقین سپاه عاشورا
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این همایش با گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای 5 و یاد و نام شهدای آن، گفت: شهدای روحانی در کربلای ۵ افتخارات بزرگی به وجود آوردند.
حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی افزود: روحانیون ایثارگر و شهید در دوران دفاع مقدس با حضور خود و خون خود به گفتارشان جامعه عمل پوشاندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار