هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه شهر یزد افتتاح شد

تهران (پانا) - یک باب هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسوولان استانی در یزد به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۵۳۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه شهر یزد افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح این هنرستان گفت: یزد به شهر قنات، قنوت و قناعت معروف است و این ویژگی افراد را به اصالت خود سوق می دهد که زندگی امروز انسان ها به آن وابسته است.

فاطمه مهاجرانی گفت: معنای توسعه، دستیابی به رشد همه جانبه و متوازن است و توجهی که در استان به حوزه های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی می ‌شود، قابل تحسین است.که با توجه به صنعتی بودن یزد، نیاز است، هنرستان‌ها به عنوان حلقه ارتباطی بین تولید ثروت و صنعت قرار گیرد.

وی با قدردانی از این خیر مدرسه ساز یزدی با بیان اینکه کار خیران باقیات الصالحات است، افزود: دانش آموزان دختر که در آینده از این هنرستان دانش آموخته و در صنعت کشور مشغول به کار و نقش آفرینی می شودند تا ابد خیر و برکت آن به فرد خیر می رسد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نقش خیرین مدرسه ساز در تامین فضاهای آموزشی و توسعه کشور را مهم دانست و گفت: خیرین مدرسه ساز در تامین و توسعه فضاهای آموزشی در استان ها و به ویژه در مناطق کمتر برخوردار نقش مهمی به عهده دارند.

انعقاد تفاهم نامه ساخت شش هنرستان با مشارکت خیرین

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در این مراسم گفت: این استان با کمبود فضای آموزشی در حوزه هنرستان ها روبروست که خیران در رفع این موضوع همراهی خوبی با این اداره کل و آموزش و پرورش دارند تفاهم نامه هایی برای ساخت شش باب هنرستان در استان با افراد خیر منعقد شده است که پس از ساخت و تکمیل این واحد ها افتتاح می‌شود.

سید جواد ذاکر با اشاره به مشارکت ۱۸۵ میلیارد تومانی خیرین استان در عرصه مدرسه‌سازی گفت: همراهی آنها در استان بی نظیر است.با همراهی خیران فضاهای آموزشی با کیفیت مناسب تحویل آموزش و پرورش استان شود.

این واحد آموزشی 12 کلاسه با ۶۲ میلیارد اعتبار ساخته شده که ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز آن از محل کمک های خیری و بقیه از محل اعتبار دولتی تامین و به نام « ابوطالب صابری» یکی از خیرین استان نام‌گذاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار