کسب رتبه کشوری کارشناس قرآن ،عترت و نماز آموزش پرورش رودهن درجشنواره علمدار

رودهن (پانا) - دارنده رتبه برتر در جشنواره علمدار گفت: دانش‌آموزان باید همیشه به دنبال علم‌آموزی و تحقیق باشند و خودشان به دنبال کشف علت پدیده‌ها باشند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه کشوری کارشناس قرآن ،عترت و نماز آموزش پرورش رودهن درجشنواره علمدار

زینب اشکورکیایی کارشناس قرآن ،عترت و نماز آموزش پرورش رودهن در گفت و گو با پانا و در رابطه با کسب رتبه کشوری خود درجشنواره علمدار، دربخش داستانک اظهار کرد: موضوع داستان من درخصوص دو برادر بود که پدر و مادرشان رادر زلزله بم از دست داده بودند‌ و آنها به همراه مادربزرگ زندگی می‌کردند.

او در ادامه افزود: خرج زندگی با برادربزرگ بود و دست تقدیر رقم خورد برادر بزرگ نیز جهت دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه می‌رود و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود و در آخر برادر کوچک که خیلی احساس ناراحتی می‌کند، در حسینه محل سکونت خود پای صحبت سردار شهیدسلیمانی می‌نشیند و با شنیدن سخنان او آرام می‌شود.

اشکوکیایی در ابطه با انگیزه خود برای شرکت در جشنواره علمدار تصریح کرد: وقتی کاردانش‌آموزان در گروه راهبران پرورشی مدارس را مشاهده می‌کردم، ازاینکه دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با عشق و علاقه هر کاری را برای پاسداشت یاد و خاطره شهیدسلیمانی انجام می‌دادند،انگیزه من هم بیشتر شد و با تشویق همکاران و دانش‌آموزان در این جشنواره حضور یافتم، تا ادای دین به شهید سلیمانی نیزداشته باشم.

کارشناس قرآن،عترت و نماز آموزش پرورش رودهن خاطرنشان کرد: به دانش‌آموزان سفارش می‌کنم، همیشه به دنبال علم‌آموزی و تحقیق باشند و همه چیزرا نخواهند دیگران برای آنها آماده کنند و خودشان به دنبال کشف علت باشند و ادامه‌دهنده راه دانشمندان بزرگ از جمله شهیدفخری‌زاده باشند و بدانند اولین رمز موفقیت و قدم اصلی برای یادگیری خودباوری است.

خبرنگار : کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار