اولین جلسه پروژه مهر ۱۴۰۱_۱۴۰۰ با موضوع آسیب شناسی در منطقه ۱۵ برگزار شد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 شهر تهران، در جلسه پروژه مهر 1401-1400 به تعیین مسئولیت‌های کارگروه‌های بازگشایی مدارس در این منطقه پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۵۳۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه پروژه مهر ۱۴۰۱_۱۴۰۰ با موضوع آسیب شناسی در منطقه ۱۵ برگزار شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، اولین جلسه پروژه مهر 1401-1400، با حضور سعید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، لطفعلی پور، معاون آموزش متوسطه منطقه و اعضای ستاد پروژه مهر با موضوع آسیب شناسی پروژه مهر سال گذشته و صدور ابلاغ کارگروه ها به همراه شرح وظایف آنان در پروژه مهرسال 1401-1400، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدا سعید شهریاری، ضمن خداقوت و تشکر از زحمات، فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته مسئولین کارگروه‌ها در پروژه مهر سال گذشته گفت: «آماده سازی و بازگشایی مدارس به بهترین نحو در سال آینده برای ما بسیار مهم است.»

وی در ادامه جلسه به تعیین مسولین کارگروها، زمانبندی جلسات پروژه مهر، صدور ابلاغ مسئولین کارگروه‌ها به‌همراه شرح وظایف آنان در پروژه مهر (بازگشایی مدارس) پرداخت.
در این جلسه لطفعلی پور، معاون آموزش متوسطه منطقه 15 نیز گفت: «ابلاغ مسئولین کارگروه ها و زمانبندی جلسات پروژه مهر انجام شده است و تمام جلسات مثل هدایت تحصیلی و ساماندهی و.... در قالب پروژه مهر خواهد بود.»
دبیرستاد پروژه مهر، در ادامه به آسیب شناسی ستاد پروژه مهر سال گذشته پرداخت و افزود: «موارد ضعف باید اصلاح و موارد قوت باید تقویت شود تا خروجی و بازگشایی خوبی را در سال آینده داشته باشیم؛ زیرا بازگشایی مدارس یکی از رویدادهای مهم هر کشور است که در جامعه و زندگی مردم بسیار تاثیرگذار است.»
شایان ذکر است در پایان با اهدای تقدیرنامه از سوی مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، از مسئولین کارگروه پروژه مهر سال گذشته قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار