تابلوی زندگی سردار سلیمانی نزد رهبر رونمایی می‌شود

تهران (پانا) - حبیب الله صادقی از رونمایی تابلوی بزرگ «در رسای سیمرغ تجلی» نزد مقام معظم رهبری و اهدای آن به موزه امام خمینی (ره) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تابلوی زندگی سردار سلیمانی نزد رهبر رونمایی می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگارن جوان، حبیب الله صادقی نقاش پیشکسوت که این روز‌ها در فرهنگستان هنر، ورکشاپ نقاشی خود با موضوع رشادت سردار سلیمانی را اجرا می‌کند گفت: در مراسم تشییع سردار شهید و پهلوان نامدار دفاع از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی، جلوه‌ای متفاوت از حضور مردم دیده شد و شاید یکی از پرشکوه‌ترین بدرقه‌های قهرمانان در ایران را دیدیم.

وی افزود: از سال گذشته تا الان، در صدد بودم که کاری با موضوع سردار سلیمانی انجام دهم. این طرح نتیجه یک کار مطالعاتی و پژوهشی جدی بود که در یک سال گذشته انجام شد و سپس به همت فرهنگستان هنر فرصت ارائه آن پیش آمد. طرح‌های مقدماتی نتیجه داد و توفیق پیدا کردم که ماحصل این کار مطالعاتی را در یک اثر با ابعاد ۲ و نیم در ۴۰ متر مربع به ثمر برسانم.

این نقاش در خصوص موضوع اثر «در رسای سیمرغ تجلی» اظهار کرد: این اثر ۱۰۰ متر مربع، زندگی سردار سلیمانی و همچنین گوشه‌هایی از جنایت‌های استکبار را روایت میکند. طی ۲ یا ۳ روز طرح اولیه آن آماده شد و الان مشغول رنگ گذاری هستم. تکنیک کار هم ترکیب مواد است.

وی ادامه داد: بعد از اتمام، این اثر در هفته دفاع مقدس سال آینده در حسینیه رهبری رونمایی و سپس به موزه امام خمینی (ره) اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار