آیت الله اختری در محکومیت شهادت ۱۱ معدنچی در پاکستان:

نیروهای امنیتی پاکستان نسبت به ریشه‌کن کردن گروه های مسلح تکفیری اقدام قاطع بعمل آورند

تهران (پانا)- آیت الله محمد حسن اختری در پیامی شهادت 11 معدنچی در پاکستان را به پیروان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت و خواستار برخورد قاطع نیروهای امنیتی و نظامی پاکستان با عوامل این حادثه شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای امنیتی پاکستان نسبت به ریشه‌کن کردن گروه های مسلح تکفیری اقدام قاطع بعمل آورند

در متن این پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ(قرآن مجید سوره سجده آیه 22)

با کمال تاسف و تالم جامعه جهانی به ویژه امّت اسلامی بیش از چند دهه شاهد جنایات وحشتناک گروههای مسلح تکفیری وابسته به فرقه ظالم و ضالّه وهابیت تکفیری و رژیم جنایتکار آل سعود علیه پیروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در کشور مختلف و به ویژه در کشور پاکستان می باشند.

ادامه جنایت گروه‌های تکفیری وهابی و کشتار مردم بیگناه با سکوت ذلت بار سازمان‌های حقوقی بین المللی و محافل مدعی دفاع از حقوق بشر روبرو گردید و تاسف بارتر اینکه دولت و سازمان های قضایی، امنیتی و نظامی این کشور نتوانسته اند و یا نخواستند این گروه‌ها را شناسایی و به مجازات برساند و هر روز اخبار ناگوار قتل دلخراش مردم بیگناه و عملیات تروریستی جدید به گوش می‌رسد.

جنایت اخیر در بلوچستان و به شهادت رسیدن یازده معدنچی زحمتکش و بیگناه نیز در تداوم این حملات ناجوانمردانه است و قلوب همه مسلمانان و پیروان اهل بیت را مملو از اندوه و خشم نمود.

اینجانب به عنوان رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) این حادثه دلخراش را به محضر مبارک امام عصر و زمان حجت بن الحسن العسکری (عج) و نیز حوزه های علمیه و خانواده های داغدیده تسلیت عرض نموده و این جنایت هولناک را به شدت محکوم می نمایم و از دولت پاکستان مصرانه می‌خواهم تا هرچه زودتر عاملان این جنایت را شناسایی و محاکمه و به اشد مجازات محکوم کنند، تا درس عبرتی برای دیگر تروریست‌های سنگدل قرار گیرد و انتظار می‌رود نیروهای امنیتی و نظامی پاکستان نیز ضمن اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از وقوع چنین جنایات ضدبشری جلوگیری کرده و نسبت به ریشه‌کن کردن این گروه های مسلح تکفیری و تفکر زشت و خشونت گرای آنان اقدام قاطع بعمل آورند.

و از دولتهای مسلمان و علماء اسلام و سیاستمداران و نخبگان و شخصیتهای علمی و اجتماعی می خواهم با وحدت کلمه و همفکری و همکاری در پیشگیری از اینگونه حوادث ناگوار اقدامات جدی صورت داده و تروریستها و خون آشامان وحشی را تحت پیگرد قرار بدهند و خواستار انتقام و مجازات آنها بشوند و با اقدامات خود از مظلومین و ستمدیدگان حمایت نمایند.


از خداوند متعال مسئلت می نمایم روح شهدای اسلام و به ویژه شهدای این حادثه را در جوار انبیاء و اولیاء محشور و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
انا لله و انا الیه راجعون
محمد حسن اختری
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)
و مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار