نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با هسته گزینش آموزش وپرورش:

اساسی ترین رکن یک دستگاه اجرایی، هسته گزینش است

یاسوج (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج عنوان کرد مهم ترین و اساسی ترین رکن یک دستگاه اجرایی، هسته گزینش است که این واحد باید در مسئولیت سنگین خود افرادی را گزینش کند که دارای تعهد دینی،علمی ،انقلابی واجتماعی باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اساسی ترین رکن  یک دستگاه اجرایی، هسته گزینش  است

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی در نشست با هسته گزینش آموزش وپرورش گفت:آموزش وپرورش کارخانه سازنده است و استاد کار این کارخانه باید تعهد دینی،علمی،ملی،انقلابی واجتماعی داشته باشد تا خروجی های آن مطلوب واقع شود.

او با اشاره به اینکه آموزش وپرورش مهمترین سازمان و اداره در کشور ماست گفت:هر فرد باید علاوه بر تقوی و پرهیزگاری عدالت اسلامی را رعایت کند ودر عمل،گفتار و کردار صداقت داشته باشد.

در این دیدار مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم با اشاره به احادیث و روایات در زمینه نقش معلم در جامعه ونظام تعلیم وتربیت گفت: جذب نیروهای متعهد ومتخصص هدف اصلی گزینش در آموزش وپرورش می باشد.

هادی زارع پور گفت: فرهنگیان الگوی جامعه واز عوامل اصلی توسعه همه جانبه کشور هستند لذا گزینش آنها با توجه به معیارهای اسلامی ضروری است.

او افزود: سال98 که سال پرکاری برای هسته گزینش آموزش وپرورش بود 6هزار و400پرونده در این هسته ی گزینش مورد بررسی قرار گرفته است.

زارع پور گفت: 2هزار و830 پرونده مربوط به مدارس غیرانتفاعی و826مصاحبه حضوری توسط کارشناسیان گزینش انجام شده است.

او گفت:در مجموع بیش از 48هزار پرونده تشکیل ودر بایگانی هسته گزینش موجود است.

در این دیدار مدیر هسته گزینش به ارائه گزارش در خصوص فعالیتهای هسته ی گزینش پرداخت.

علی فضلی سرعت،دقت،رأفت را برنامه این هفته بیان کرد و گفت: همکاران گزینش استان با تمام توان در خدمت آموزش وپرورش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار