مشاور فرمانده کل سپاه ‌پاسداران:

حاج قاسم برای تحقق سیاست‌های مورد نظر رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد

تهران (پانا)- مشاور فرمانده کل سپاه ‌پاسداران گفت حاج قاسم مرد میدان بود و برای تحقق سیاست‌های مورد نظر رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و به بهترین نحو اجرا می‌کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
حاج قاسم برای تحقق سیاست‌های مورد نظر رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد

به گزارش روابط عمومی رادیو مقاومت، سردار اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه ‌پاسداران در برنامه «سلام سردار» اظهار کرد: مکتب سلیمانی برگرفته از اسلام ناب محمدی است؛ مسئله‌ای که حاج قاسم در اجرای کارها همواره به دنبال آن بود جلب رضایت خداوند بود.

وی افزود: در خصوص سردار خستگی‌ناپذیری ولایت‌مداری در راس همه امور بود، قدم اولیه را چنان محکم در مسیر حق و حقیقت گذاشته بود که تا آخرین لحظه خود نیز محکم‌تر از هر زمان دیگر در راه این مسیر قدم گذاشتند و این مسئله شامل حال هرکسی نمی‌شود مگر اینکه خود فرد بخواهد و هر روز نسبت به روز قبل خود را تزکیه بیشتر بدهد و ۴۱ سال در این مسیر زحمت کشید.

کوثری بیان کرد: با توجه به سیاست‌های کلان که مقام معظم رهبری مشخص می‌کرد حاج قاسم مرد میدان بود و برای تحقق سیاست‌های مورد نظر رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و به بهترین نحو اجرا می‌کرد.

مشاور فرمانده سپاه عنوان کرد: اگر تمام مسئولین در تمان زمینه‌ها همانند حاج قاسم سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری مد نظر دارند اجرا کنند شاهد پیشرفت‌های روز افزون برای کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم طوری برای خود جا انداخته بود که تصمیمات که مقام معظم رهبری ابلاغ می‌کنند عامل موفقیت آن‌ها است.

کوثری تصریح کد: اطاعت از ولی فقیه سبب عزت‌مندی وی شد و با موفقیت‌های پی در پی حاج قاسم دشمنان کینه بیشتری به دل گرفتند و در نهایت نتوانستند موفقیت‌های این بزرگ مرد را تحمل کنند.

مشاور فرمانده سپاه اذعان کرد: حاج قاسم کاری جز مبارزه با تروریسم و عزت‌مندی دولت‌ها به ویژه سوریه و عراق، لبنان و فلسطین و در نهایت جهان اسلام انجام نمی‌داد اهداف شومی که دشمنان در سر داشتند با حضور و تلاش‌های حاج قاسم هیچ‌گاه به ثمر نمی نشست.

رادیو مقاومت صدای گفتمان و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار