«آقای امیری» سریال «لیسانسه ها» مهیمان امشب مخاطبان کردزبان شبکه سحر

تهران (پانا) - بازیگر نام آشنای عرصه سینما و تلویزیون، سیاوش چراغی پور، میهمان امشب برنامه «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر است.

کد مطلب: ۱۱۵۳۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
«آقای امیری» سریال «لیسانسه ها» مهیمان امشب مخاطبان کردزبان شبکه سحر

مصطفی قوامی تهیه کننده برنامه «ما و شما» از حضور سیاوش چراغی پور بازیگر هنرپیشه سینما و تلویزیون در برنامه امشب خبر داد و گفت این گفت و گو به بهانه پخش سریال؛ «لیسانسه ها» از کانال کردی است که وی در آن به عنوان «آقای امیری» به ایفای نقش پرداخته است.
قوامی همچنین از پخش قسمت هایی برگزیده از فیلم های سیاوش چراغی پور خبر داد و گفت؛ در این گفت و گوی صمیمانه علاوه بر پرداختن به چگونگی نقش وی در سریال لیسانسه ها که هم اکنون در حال پخش با دوبله کردی از کانال کردی شبکه سحر است در خصوص فعالیت های هنری جدید وی نیز اطلاعاتی به مخاطبان ارائه خواهد شد.
سیاوش چراغی پور زاده قصر شیرین بوده و ازسال 1380 فعالیت هنری خود را با سینما آغاز کرده است.
فیلم های سینمایی: گورکن، جهان با من برقص، ما همه با هم هستیم، ترانه، مارموز، لونه زنبور، موریانه، سرو زیر آب، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، لانتوری، ایران برگر، جامه ‌دران، دلم می‌خواد، ماهی و گربه
استرداد، گناهکاران، چشم، ورود آقایان ممنوع ، همیشه پای یک زن در میان است، روایت‌های ناتمام ، من، ترانه ۱۵ سال دارم و غیره از جمله فیلم های سینمایی سیاوش چراغی پور بوده و سریال های: از یاد رفته، حلقه سبز، باغچه مینو، فوق لیسانسه‌ها، ﻣﯿﺎﻥﺑُﺮ، نردبام آسمان، سفر سبز، معمای شاه، ، بچه مهندس، بچه مهندس ۲، دوقلوها ، رقص روی شیشه و سال‌های دور از خانه از جمله مجموعه های تلویزیونی است که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.
وی در این برنامه به زبان کردی با مخاطبان گفت و گو خواهد کرد.
مصطفی قوامی آیتم های دیگر برنامه را شامل: گفت و گوی تلفنی مخاطبان برنامه، گزارشی از پشت صحنه برنامه های گذشته «ما و شما»، نمایش عکس ها و فیلم های ارسالی بینندگان از اتفاقات جالب و لحظه ها با موضوعات اجتماعی عنوان کرد.
«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیمی و ترجمه همزمان فریبا عبدالملکی ، 20دی ماه ساعت 22:15 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار