رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

200 هزار نفر در طرح آجر به آجر مشارکت کرده‌اند

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مشارکت 200 هزار نفر در طرح آجر به آجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
200 هزار نفر در طرح آجر به آجر مشارکت کرده‌اند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مهراله رخشانی‌مهر در سفر به استان فارس با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر گفت: در این طرح تاکنون بیش از 200 هزار نفر همکاری کردند و طبیعی است که هر چه میزان مشارکت مردم با اعداد کمتر، بیشتر باشد، خروجی آن در آینده اعداد بزرگ‌تر و مدارس بزرگ‌تری خواهد بود که امیدواریم دانش آموزان ما بتوانند از مدارس ساخته‌شده در این طرح هرچه سریع‌تر آن استفاده کنند.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: طبق آمار بررسی‌شده از تمام استان‌ها، پروژه نیمه‌تمام خیری که به لحاظ تأمین اعتبار تعیین تکلیف نشده یا غیرفعال باشد نداریم و خوشبختانه تمام پروژه‌ها فعال هستند.

رخشانی‌مهر همچنین با اشاره به هزینه زیاد برای ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی، بر نگهداری و مراقبت از این فضاها تأکید کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر نقش مهم و اقدامات خوب مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور تأکید و بیان کرد: با توجه به رشد اعتبارات عمرانی کشور اقدامات خوبی در مدرسه‌سازی و مقاوم‌سازی مدارس صورت گرفته است به صورتی که طبق آخرین آمار، میانگین مدارس فرسوده و نیاز به بازسازی کشور حدود 19،5 درصد است.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: باید ساخت پروژه‌های آموزشی را به سمت مجتمع‌های آموزشی با زیربنای 3 تا 5 هزار مترمربع پیش ببریم تا شاهد یک تحول در امر مدرسه‌سازی باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار