طرح "مرد میدان" فضای مجازی شاد را با یاد سردار دل ها عطرآگین کرد

ورامین(پانا)-معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ورامین، از اجرای طرح "مرد میدان" با مصادیق و فعالیت‌های پرورشی چند جانبه به منظور اشاعه فرهنگ شهید سلیمانی در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح "مرد میدان" فضای مجازی شاد را با یاد سردار دل ها عطرآگین کرد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، حسین محمدزاده در این رابطه گفت: با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه: امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است. در حال حاضر واقعا فضای مجازی، یک بخش حقیقی از زندگی مردم شده و ما نمی‌توانیم در مقابل دشمن در فضای مجازی بی‌‌کار بنشینیم؛ "مرد میدان" عنوانی است که به سری فعالیتهایی اطلاق است که در فضای مجازی به معرفی و تبیین فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی می‌پردازد.

محمد زاده در ادامه بیان کرد: در این راستا اقداماتی را انجام داده شده است، از جمله؛ آثار تبلیغی اعم از طرح‌ها پوسترها و اینفوگرافی‌هایی جهت بارگذاری در سامانه شاد تهیه و در اختیار مدارس قرار گرفته است. همچنین کلیپ‌های سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مورد شجاعت و شخصیت شهید سلیمانی از جمله محتواهایی بود که به مدارس ارسال شد.

او در ادامه گفت: ارسال عکس نوشته‌هایی از شهید سلیمانی، برگزیده‌هایی سخنرانی‌های او و وصیت‌نامه تصویری از دیگر فعالیت‌های طرح "مرد میدان" بود.

معاون پرورشی وتربیت بدنی ورامین در خصوص آشنایی دانش‌آموزان با اندیشه‌های شهید سلیمانی گفت: متن وصیت‌نامه و عکس‌های کمتردیده شده از حضور شهید سلیمانی در جبهه‌های‌نبرد برای دانش‌آموزان ارسال شده است.

محمدزاده‌ همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی در سه مقطع ابتدایی متوسطه دوره اول و دوم با سه کتاب مجزا، در راستای معرفی مکتب سلیمانی خبر داد که همزمان با اجرای مسابقه وبینار تخصصی نقد کتاب "حاج قاسم و جاسوس" با حضور منتقد و نویسنده کتاب و دانش‌آموزان برگزار شد و در این وبینار افکار سلیمانی برای دانش‌آموزان معرفی شد.

این مقام مسئول در پایان، در خصوص بازخورد به دست آمده از اجرای طرح "مرد میدان" گفت: شاهد آن بودیم که برخی از دانش‌آموزان با اختصاص پروفایل خود به عکس های شهید سلیمانی و ارسال دل نوشته‌ها و عکس نوشته‌هایی از خود، شهید سلیمانی را به عنوان الگویی برای خود برگزیده‌اند و اذعان به آن داشته‌اند که: "مرد میدان تویی و راهت ادامه خواهد داشت."

محمد زاده از زحمات مریم تاجیک جوبه، کارشناس فرهنگی و هنری ورامین، که مسئولیت برگزاری این طرح را در فضای مجازی بر عهده داشت تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار