آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد پزشکی از امروز

تهران (پانا) - مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ از امروز ۲۰ دی ماه آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۳۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد پزشکی از امروز

جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت در برخی از رشته محل ھای شھریه پرداز در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد. براین اساس ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دوره ھای شھریه پرداز ۶۶ نفر در ۳۳ رشته محل است.

همچنین داوطلبان طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ دی ماه به مدت دو روز می توانند با وارد کردن کد رھگیری نسبت به انتخاب رشته محل ھای مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت، اقدام کنند. همچنین تمامی افرادی که در مرحله نخست مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.

بر این اساس نتایج مرحله تکمیل ظرفیت در نیمه اول بھمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواھد شد. با توجه به اینکه رشته محل جدید اضافه نشده است، لذا داوطلبان استعداد درخشان بدون آزمون مجاز به انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان نیستند و استعداد درخشان های رشته های با آزمون نیز با رعایت کلیه ضوابط مجاز به انتخاب محل ھستند.

زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، توسط دانشگاه پذیرنده تعیین و اعلام خواھد شد.

افرادی که در مرحله نخست قبول شده و مجدداً در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده و پذیرفته شوند، پذیرش مرحله نخست آنھا لغو شده و قابل بازگشت نیست و دانشگاھ ھای محل پذیرش اولیه موظفند در صورتیکه پذیرفته شدگان قبلی در مرحله تکمیل ظرفیت در دانشگاه دیگری پذیرش شوند، تسھیلات آموزشی لازم برای انتقال به محل پذیرش جدید را فراھم آورند و با جابجایی ایشان مخالفت نکنند.

بر اساس آئین نامه آموزشی دوره ھای کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ھر گونه انتقال ، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاھی کامل تعیین کرده، لذا ھیچگونه تغییر در محل پذیرش پس از اعلام نتایج انجام نخواھد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار