محمود کلهر در گفت‌وگو با پانا

با حضور علی کریمی و مهدوی‌کیا می‌توان فوتبال ایران را نجات داد

تهران (پانا) - پیشکسوت سابق پرسپولیس و استقلال معتقد است حضور علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا در انتخابات فدراسیون فوتبال و رسیدن آنها به مدیریت فدراسیون می‌تواند فوتبال ایران را از وضعیت فعلی نجات دهد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
با حضور علی کریمی و مهدوی‌کیا می‌توان فوتبال ایران را نجات داد

محمود کلهر در گفت‌وگو با پانا درباره دربی 94 شهر تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: «من اصلاً اعتقاد ندارم که پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا ضعیف و در مقابل استقلال تیم قوی شده است، اوایل فصل لیگ برتر است و عیار تیم‌ها از نیم فصل دوم مشخص می‌شود و ما می‌توانیم قهرمان را پیش‌بینی کنیم. در نیم فصل دوم است که تیم‌ها در پوست قهرمانی می‌روند، آن وقت می‌توانیم در مورد لیگ به طور قطعی اظهارنظر کنیم. ضمن اینکه به اعتقاد من پرسپولیس فاصله زیادی با استقلال ندارد و به راحتی می‌تواند امتیازاتی که از دست داده را جبران کند.»

وی ادامه داد: « بازی دربی سه امتیاز دارد اما در مقایسه با سایر بازی‌ها در لیگ تفاوت زیادی دارد، این بازی می‌تواند سکوی پرتاب هر دو تیم باشد و پس از نتیجه این بازی بازیکنان در ادامه مسابقات لیگ با آمادگی بهتری بازی‌ها را پیگیری کنند. هر دو تیم کادر فنی قوی دارند و با توجه به اینکه پرسپولیس نیاز به برد دارد، من فکر می‌کنم آنها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در این دیدار پیروز میدان شوند. »

پیشکسوت پرسپولیس در مورد افت این تیم بعد از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: « پرسپولیس به راحتی جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر اشتباهات فردی از دست داد در حالیکه تیم اولسان هیوندای خیلی سرتر از پرسپولیس نبود بنابراین طبیعی است که بعد از آن مسابقه کمی افت داشته باشند، متأسفانه آنها در لیگ هم نتوانستند خواسته هواداران را برآورده کنند. اما قطعاً پیروزی مقابل استقلال آنها را به جایگاه خوب بر می‌گرداند. کادر فنی در این شرایط تنها باید ارتباطش را با سایر بازیکنان حفظ کند و باشگاه و هواداران هم همچنان از این تیم حمایت کنند تا پرسپولیس به جایگاه واقعی خود برگردد. »

کلهر که سابقه بازی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، در مورد بیانیه‌های که هر دو باشگاه علیه یکدیگر صادر می‌کند عنوان کرد: « به نظرم باید هر دو تیم تمرکز خود را روی برنامه‌هایشان بگذارند. پیشکسوتان هر دو تیم هم از آنها حمایت کند. یک تعامل باید برقرار شود، با روبروی هم قرار گرفتن این دو باشگاه هیچ کمکی به فوتبال ما نمی‌شود. کری‌خوانی قبل از دربی زمانی جذابیت دارد که حرمت‌ها شکسته نشود. ما نباید کیفیت فوتبال خود را پایین ببریم تا تمرکز بازیکنان از بین برود. »

وی در مورد حضور فوتبالی‌ها از جمله علی کریمی و مهدی مهدوی کیا در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: « من این اتفاق را بسیار خوب می‌بینم و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که سیاسیون هرچه زودتر از فوتبال کنار بروند و کار به متخصص و اهل فن واگذار شود. کریمی و مهدوی کیا از بزرگان فوتبال ایران هستند و اگر روی کار بیایند و کار را به متخصصان و صاحب‌نظران این حوزه می‌دهند بنابراین در این شرایط می‌توان فوتبال را نجات داد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار