فرصت طلایی برای انتقام تاریخی؛ حالا نوبت لیورپول است

تهران (پانا) – شرایط و گذر روزگار باعث شده تا امشب لیورپول فرصت داشته باشد تا تحقیر تاریخی و تلخ ابتدای فصل و همچنین فصل گذشته را جبران کند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
فرصت طلایی برای انتقام تاریخی؛ حالا نوبت لیورپول است

فصل گذشته حضور در جام جهانی باشگاه‌ها و این فصل آمار بالای بازیکنان مبتلا به کرونا ویروس و مصدوم باعث شد تا لیورپول دو شکست عجیب و تاریخی را مقابل استون ویلا بپذیرد، ابتدا در جام حذفی فصل گذشته لیورپول با امیدهایش مقابل استون ویلا 5 بر صفر شکست خورد و سپس در دور رفت این فصل لیگ برتر شکستی عجیب و تاریخی را با نتیجه 7 بر 2 پذیرفت تا استون ویلا در کمتر از یکسال این تیم را دو بار تحقیر کند.

اما امشب به نظر می‌رسد روزگار به گونه‌ای چرخیده است که فرصتی طلایی برای گلباران استون ویلا فراهم شده و یورگن کلوپ این فرصت را دارد تا تحقیرهای تاریخی را جبران کند.

سایت باشگاه استون ویلا به صورت رسمی اعلام کرد به علت ابتلا تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به کرونا ویروس، مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند تیم زیر 23 سال خود را آماده دیدار با لیورپول در جام حذفی کنند و بازیکنان اصلی هم که مبتلا به کرونا نشده‌اند فعلا باید استراحت کنند. موضوعی که امتیازی ویژه برای سرمربی آلمانی لیورپول است تا بتواند تحقیرهای گذشته را جبران کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار