کلیات بودجه نیمه اول بهمن به رای گذاشته می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰، اواخر نیمه اول بهمن در صحن مجلس به رای گذاشته می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۳۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کلیات بودجه نیمه اول بهمن به رای گذاشته می‌شود

به گزارش صداوسیما، رحیم زارع افزود: جلسات کمیسیون تلفیق در هفته پیش رو به احتمال زیاد در ۳ شیفت کاری برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون ۹۰ درصد بخش‌های درآمدی لایحه بودجه بررسی شده است و در هفته آینده اعضای کمیسیون تلفیق بررسی بخش‌های هزینه‌ای بودجه را به دست می‌گیرند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزود: بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه عموما زمانبر است چرا که پیشنهادات نمایندگان در حوزه مصارف بودجه زیاد است.

وی گفت: بیشترین زمان در بررسی بخش هزینه‌ای نیز مربوط به تبصره ۴ در حوزه برداشت دولت از صندوق توسعه ملی و همچنین تبصره ۱۴ مربوط به هدفمندی یارانه‌ها است که حتما بحث‌های چالشی به همراه دارد.

زارع افزود: کمیسیون تلفیق تلاش دارد تا گزارش خود را تا پایان دی نهایی و به هیات رییسه مجلس ارائه کند، پس از آن نیز نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به هیات رییسه بدهند.

وی گفت: پس از آن بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ در دستور کار قرار می‌گیرد و ابتدا کلیات آن به رای گذاشته خواهد شد که در صورت رای موافق به کلیات این لایحه، نمایندگان طی روز‌های متوالی جزئیات بودجه را بررسی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار