«کی میاد ستاره چینی» در یازدهمین جشنواره مردمی عمارتقدیر شد

تهران (پانا) - در یازدهمین جشنواره مردمی عمار، هیات داوران در بخش برنامه تلویزیونی ترکیبی لوح افتخار این بخش را همراه با جایزه به اثر «کی میاد ستاره چینی» اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
«کی میاد ستاره چینی» در یازدهمین جشنواره مردمی عمارتقدیر شد

به گزارش روابط عمومی برنامه«کی میاد ستاره چینی»، در یازدهمین جشنواره مردمی عمار، هیات داوران در بخش برنامه تلویزیونی ترکیبی لوح افتخار این بخش را همراه با جایزه به اثر «کی میاد ستاره چینی» به تهیه کنندگی «آزاده رجبی» به علت «ایجاد روحیه نشاط و شادابی و نمایش همدلی و تبیین آداب و رسوم محلی» اهدا کرد.
آزاده رجبی تهیه کننده این برنامه گفت: «کی میاد ستاره چینی»از سال ۹۳ تا به حال موفق شده که در جهت احیای سنت های زیبای خانوادگی با بهره گیری از منوبات و تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی ایرانی اسلامی خانواده های زیادی را دور هم جمع کند و شادابی و نشاط و امید آفرینی را در جمع های خانوادگی زنده تر کد.
وی با اشاره به استقبال خانواده از این برنامه خاطرنشان کرد: استقبال بی نظیر خانواده ها از این برنامه بخاطر تحرک و نشاط سالم و بازگشت به سادگی و صمیمیت اصیل از دلایل موفقیت این برنامه بوده و هست.
رجبی درخصوص تولید قسمت های دیگر برنامه «کی میاد ستاره چینی» اظهار داشت :در حال حاضر هم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مناسبت ها این برنامه همچنان به انجام وظیفه خودش ادامه می دهد به امید اینکه به زودی همه خانواده ها با جمعیت زیاد بتوانند دور هم جمع بشوند.
گفتنی است،برنامه «کی میاد ستاره چینی» با موضوع مهارت زندگی به سبک زندگی ایرانی اسلامی که با حضور در جمع خانواده های مختلف از اقوام ایرانی جمع گرم و صمیمی آنها را به تصویر می کشد ، در گروه آموزش های عمومی شبکه هفت سیما تولید شده و در مناسبت های مختلف از این شبکه روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار