معاون سیاسی شهر تهران در اولین جلسه انتخابات در منطقه 15

تهران (پانا) _ نخستین جلسه هماهنگی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن شورای منطقه 15 برگزار شد

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی شهر تهران در اولین جلسه انتخابات در منطقه 15

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15،نخستین جلسه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری 1400، با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ،سروری معاون سیاسی فرمانداری شهر تهران ، عاشوری فرد نماینده فرماندارمنطقه 15، رخ فروز مسئول نماینده فرماندار درساماندهی شعب منطقه ، شاه حسینی نماینده هیات نظارت در منطقه ، معراجی رئیس امور مساجد، بارعایت پروتکل های بهداشتی درسالن شورا برگزار شد.

شهریاری مدیر آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: انتخابات امسال با شرایط کرونا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و ملت ایران با مشارکت پر شور خود بار دیگر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را در سطح بین المللی به نمایش خواهند گذاشت.
سروری معاون سیاسی فرمانداری شهر تهران ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهید قاسم سلیمانی ، چهار اصل اساسی در برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با تشریح و تبیین برخی از مهم ترین وظایف کمیته های ستاد انتخابات نیز افزود: کمیته های زیرمجموعه ستاد انتخابات درمنطقه باید در اسرع وقت و هفته ای یکبار جلسات خود را تشکیل و بر اساس زمان بندی اعلام شده، وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.
سروری در ادامه در خصوص دو نعمت بزرگ، سلامت و امنیت اظهار داشت : سلامت رای دهندگان وعوامل اجرایی شعب برای ما خیلی مهم است لذا در انتخابات فضا را برای فاصله گذاری اجتماعی افزایش می دهیم و پک های بهداشتی در اختیار عوامل اجرایی قرار خواهیم داد .
وی افزود: امر انتخابات یک امر عمومی وملی است و متعلق به نظام جمهوری اسلامی است و ما مجری هستیم وباید با همدلی و هم افزایی این امر مقدس وملی را به خوبی و بدون اعمال سلیقه به نحو احسن انجام دهیم ما ملت امام حسین هستیم و باید با مدیریت بحران وبرنامه ریزی هوشمندانه و منظم تلاش کنیم درچارچوب قانون و یک ماه جلوتر از وزارت کشور کار ساماندهی نیروی انسانی و چینش نیروها را آغاز کنیم و احتمالا کارشناسان بهداشت هم کنار ما خواهند بود.
معاون سیاسی فرمانداری شهر تهران ادامه داد : امسال ما افزایش شعب نداریم اما افزایش مکان را به علت فاصله گذاری اجتماعی خواهیم داشت ومی بایست در اسرع وقت فرمت کار آماده و بازدید ها بر اساس فرمت ها انجام شود.
وی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت آموزش عوامل اجرایی و عدم بکارگیری نیروهای مسن و بیماری زمینه ای گفت: با برنامه ریزی هوشمندانه و تعامل وهمدلی در زمان انتخابات به امور شعب تسری بدهید.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه باشیم.
در ادامه این جلسه ،خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی نیز بیان داشت : در منطقه 15، تعداد 254 صندوق ثابت و 19 صندوق سیار و5 بخش و 18 ناحیه برای انتخابات پیش بینی شده است.
شایان ذکر است در حاشیه این جلسه سایر اعضا گزارشی از انتخابات سال گذشته ارائه وبه بحث وتبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار