به مناسبت چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده صورت گرفت؛

یکی از ساختمان‌های اتحادیه به نام شهید محسن فخری زاده نامگذاری شد

تهران (پانا) - همزمان با چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده ساختمان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان به نام شهید جهاد علمی و هسته ای محسن فخری زاده نامگذاری شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
یکی از ساختمان‌های اتحادیه به نام شهید محسن فخری زاده نامگذاری شد

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، عرب پور مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان در مراسمی که به این مناسبت برگزار شد ، با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی ، زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا و معرفی ایشان به عنوان الگو هایی سازنده برای نوجوانان را از فعالیت های مهم تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان عنوان کرد.

وی با اشاره به بیاناتی از جلسه دانشجویان با مقام معظم رهبری در مرداد ماه سال ۱۳۹۰ گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: «در قضیه‌ی ترورهای (دانشمندان هسته‌ای)، من عقیده‌ام این است که بچه‌های تشکلهای دانشجوئی در این قضیه کوتاه آمدند؛ یعنی کم‌عملی نشان دادند. باید این قضیه را بزرگ میکردید. البته نه اینکه بزرگ کنید - چون خودش بزرگ است - همان جور که هست، منعکس میکردید. ما حتّی ندیدیم تشکلهای ما پوستر این شهدا را هم چاپ کنند، منتشر کنند، پخش کنند، یادمان اینها را نگه دارند. نه، این موضوع اصلاً نباید فراموش شود؛ این کار کوچکی نیست» این بیانات نقشه راهی برای دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نیز می باشد ، یعنی نباید اجازه داد تا خون شهدای عزیز هسته ای به فراموشی سپرده شود و جنبش دانش آموزی با تمام قدرت ادامه دهنده راه این شهدا خواهد بود.

مسئول اتحادیه استان سمنان با اشاره به اقدامات اتحادیه در شهادت دکتر محسن فخری زاده عنوان داشت: با اعلام خبر شهادت شهید محسن فخری زاده قرار گاه جنبش دانش آموزی استان سمنان در دو بخش خواهران و برادران تشکیل جلسه داد تا با اقداماتی جریان ساز و تبیینی موضوع اینگونه ترور ها را برای دانش آموزان شفاف کند.

وی ادامه داد : اولین قدم دانش آموزان استان سمنان تنظیم بیانیه و درخواست شناسایی عاملان و مجازات ایشان و برخورد سخت با آمران این جنایت بود.

عرب پور گفت: پس از آن اعضای قرارگاه جنبش دانش آموزی استان با تنظیم نامه ای از اعضای شورای شهر ۴ شهرستان بزرگ استان ، نامگذاری خیابانی به نام این شهید بزرگوار را درخواست کردند. از دیگر اقدامات اعضای جنبش دانش آموزی استان تشکیل گروه علمی شهید فخری زاده جهت ارائه خدمات علمی درسی به دانش آموزان محروم استان در راستای طرح مواسات و همدلی بود که با حضور دانش آموزان جهادی اتحادیه آماده ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان نیازمند استان است.

وی اظهار امیدواری کرد با حضور دانش آموزان پر تلاش و انقلابی در جای جای کشور عزیزمان پرچم شهدای هسته ای به خصوص شهید فخری زاده عزیز هیچگاه بر زمین نمانده و نقشه دشمنان کوردل که با ترور در راستای تضعیف فعالیت های علمی انقلاب اسلامی می باشند ، با شکست مواجه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار