استاندار سیستان و بلوچستان:

بیش از 1200 میلیارد ریال در توسعه زیرساخت های ارتباطی سرمایه گذاری می شود

پانا (زاهدان) - استاندار سیستان و بلوچستان در شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد در سفر اخیر وزیر ارتباطات، اتصال تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار و همچنین ۳۰۰ روستای زیر ۲۰ خانوار در استان مصوب شد که برای تحقق این امر بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 1200 میلیارد ریال در توسعه زیرساخت های ارتباطی سرمایه گذاری می شود

احمدعلی موهبتی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر اخیر خود به این استان وضعیت زیرساخت های ارتباطی و شرایط موجود ۷ هزار روستای استان را به صورت مستقیم پیگیری کردند.
وی افزود: بنا بر دستور وزیر ارتباطات و فناوری برای تجهیز روستاهای استان به اینترنت و ایجاد ارتباطات پایدار ۱۰۰ میلیارد تومان باید از اعتبارات استانی هزینه شود و با ۶اینکه ۶۵ درصد بودجه استان در دو حوزه ضروری راه و آب هزینه می شود، از آنجایی که این پروژه در شرایط کنونی به امر آموزش که موضوعی مهم و حیاتی است، نیز ارتباط دارد این اعتبار پرداخت خواهد شد.
وی به اقدامات ارزنده در زمینه ساخت فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: رشد جمعیت دانش آموزان استان نسبت به دیگر نقاط کشور از جهش بسیار زیادی برخوردار است به طوری که براساس برآوردهای انجام شده تا سال ۱۴۰۴ یک میلیون و ۲۰۰ دانش آموز خواهیم داشت که متناسب با این جمعیت باز هم ۳۵ هزار کلاس درس کمبود خواهیم داشت.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی کار آموزش و پرورش به مراتب از گذشته سختتر شده و تلاش های معلمان و همکاران مجموعه آموزش و پرورش استان در استمرار فعالیت های آموزشی با وجود تعطیلی مدارس ستودنی و قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار