مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد:

سازمان دانش آموزی،تربیت اجتماعی دانش آموزان را باید در اولویت قرار دهد

بجنورد (پانا)- مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی بجنورد گفت تربیت اجتماعی دانش آموزان در سازمان دانش آموزی باید در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی،تربیت اجتماعی دانش آموزان را باید در اولویت  قرار دهد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، محور اصلی در اهداف سازمان دانش آموزی را مشارکت پذیری اجتماعی دانش آموزان دانست و اظهار کرد: مشارکت همه جانبه دانش آموزان، ارتقاء مهارت های فردی و اجتماعی و مسئولیت پذیری آنان از اهداف مهم سازمان دانش آموزی به شمار می آید.

محمد امیری با اشاره به شعار سازمان دانش آموزی، افزود : آرمان های سازمان دانش آموزی در شعار همدلی، همفکری و همکاری تجلی یافته است. در واقع ما باید خودمان ابتدا به این اهداف دست یابیم و سپس به قشر دانش آموز انتقال دهیم و الگویی مناسب برای دانش آموزان باشیم تا دانش آموزان مهارت های آموزش دیده را در زندگی فردی و اجتماعی خود بکار گیرند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ادامه داد: انتظار می رود، سازمان دانش آموزی با همه ظرفیتهایش برای عملیاتی کردن اهدافش که همان بسترسازی لازم برای رشد،توسعه و تقویت نقش پذیری اجتماعی و ارتقای جامعه پذیری دانش آموزان است گام بردارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد نیز در ادامه گفت: ظرفیت و پتانسیل سازمان دانش آموزی بسیار بالاست و قطعا کار تشکیلاتی هدفمند و نتیجه گرا است و برای جلوگیری از ضربه های روحی دانش آموزان باید هدفمند عمل کرد و به پایه و اساس کار توجه ویژه نمود.

مهدی حسن زاده اظهار کرد: 12 منش در فعالیت های پیشتازان تعریف شده است که در صورت آموزش صحیح این منش ها به دانش آموزان، امنیت آنان در مسائل اجتماعی فراهم می شود.

خبرنگار: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار