برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی بجنورد با حضور مدیر آموزش وپرورش این شهرستان

امسال تعداد دانش آموزان و مربیان تشکیلات دانش آموزی، افزایش یافت

بجنورد (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی بجنورد اعلام کرد امسال 11هزار دانش آموز و 714 مربی از طریق سامانه، جذب تشکیلات سازمان دانش آموزی شده اند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
امسال تعداد دانش آموزان و مربیان تشکیلات دانش آموزی، افزایش یافت

جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی بجنورد با حضور مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد، معاون پرورشی و تربیت بدنی، رییس سازمان دانش آموزی، کارشناسان و مربیان تشکیلات دانش آموزی، در محل اتاق کنفرانس مدیریت آموزش وپرورش بجنورد برگزار شد.

رییس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد با اشاره به جذب و ساماندهی اعضاء و مربیان پیشتاز، اعلام کرد: امسال تعداد 11 هزار دانش آموز و 714 مربی از طریق سامانه، جذب تشکیلات سازمان دانش آموزی شده اند که این رقم در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته و شهرستان بجنورد در خصوص جذب اعضای تشکیلات دانش آموزی رتبه برتر را کسب کرده است.

دلاور آوازه، اهداف سازمان دانش آموزی را مهم تلقی کرد و گفت: در سازمان دانش آموزی، زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان، مشارکت فعال آنان در فعالیت های اجتماعی، تقویت روحیه تعاون و همکاری، نوع دوستی و ایجاد حس مسئولیت پذیری و خودباوری برای دانش آموزان از اهداف مهم سازمان دانش آموزی به حساب می آید.

وی تصریح کرد: امسال آموزش فعالیت های تشکیلاتی توسط مربیان تشکیلات به اعضاء دانش آموزان پیشتاز با توجه به شرایط کرونا، بصورت مجازی (شبکه شاد) انجام می گیرد و تمامی فعالیت ها در گروه های مجازی ارائه می شود تا دانش آموزان بهره کافی را از این آموزش ها ببرند که در نهایت این فعالیت ها مورد ارزیابی کارشناسان و مربیان نیز قرار می گیرد. همچنین کلاس های ضمن خدمت نیز بصورت مجازی برای مربیان پیشتاز برگزار می شود تا مربیان با آگاهی بیشتر آموزش ها را ارائه دهند.

رییس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد، به اقدامات دیگر صورت گرفته در این سازمان نیز اشاره کرد و گفت: توزیع اقلام مواد غذایی با کمک مربیان پیشتاز در مدارس به دانش آموزان محروم ، توزیع 2 هزار و ششصد ماسک کودک به دانش آموزان نیازمند، توسط سازمان دانش آموزی بجنورد و معرفی چند نفر از دانش آموزان در خصوص مشاوره تحصیلی به مرکز مشاوره از اقدامات مهم این سازمان است.

خبرنگار : منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار