معاون سپاه قدس: شهید سلیمانی قهرمان دیپلماسی بود

تهران (پانا) - معاون سپاه قدس در گفت‌وگو با پایگاه خبری «العهد» لبنان به وصف ویژگی‌های شخصی و نحوه مدیریت شهید سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» پرداخت و ایشان را یک فرماند مقتدر و فاضل و قهرمان دیپلماسی دانست و گفت: روش مدیریتشان بسیار دقیق، مفید و تأثیرگذار بود.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون سپاه قدس: شهید سلیمانی قهرمان دیپلماسی بود

«رستم قاسمی» معاون سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران درباره شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید سردار سپهبد سلیمانی گفت که ایشان فرمانده‌ای مقتدر و فاضل و پایبند به اصول و ارزش‌های اخلاقی بودند.

وی که با وبگاه لبنانی «العهد» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: روش مدیریت ایشان دقیق و بسیار مفید و تأثیرگذار بود، طوری که می‌توان آن را در دانشگاه‌ها تدریس کرد.

وی در ادامه توصیف ویژگی‌های فردی فرمانده سابق سپاه پاسداران ایشان را قهرمان دیپلماسی رسمی و عمومی خواند و اضافه کرد: صمیمیت همراه با قاطعیت در مدیریت، بینش اخلاقی و بشردوستانه، پیشی گرفتن از دیگران در عرصه‌های نبرد و فدارکاری‌های فردی، ایمان به امت اسلام و حمایت از حاکمیت ملی کشورهای اسلامی و نظارت و دانش اطلاعاتی گسترده از دیگر ویژگی‌ها ایشان است.

قاسمی با تأکید بر لزوم وحدت کلمه میان مسلمانان گفت که شهید سلیمانی اثبات کرد که با وجود فرقه‌های مختلف میان مسلمانان، می‌توان برای رسیدن به هدف مشترک هماهنگ و متحد عمل کرد.

وی در بخش دیگر از این گفت‌وگو اعلام کرد که مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگری قوی‌تر است، اما آنچه در این زمینه بر هر چیز اولویت دارد، تحکیم ایمان به رهبری مقاومت برای حرکت رو به جلو است.

معاون سپاه قدس در این خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس در سال گذشته را یادآور شد و از ایشان نقل کرد که به فرموده رهبر انقلاب «جبهه‌ مقاومت رو به اقتدار و امید فزاینده و در مسیر جذب روزافزون عناصر قدرت است، اما جبهه‌ ظلم و کفر و استکبار روز به روز تهی‌تر، مأیوس‌تر و کم‌توان‌تر می‌شود».

معاون فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران این بیانات رهبری را تعبیری مهم و استراتژیک خواند و افزود: این بیانات راهبردی واقعیت کنونی میدانی را نشان می‌دهد و امروز پس از سال‌ها دشواری، اثربخشی روش مقاومت روی زمین اثبات شده است.

وی گفت: واقعیت ملموس در این خصوص نابودی قدرت وحشیانه‌ای که ساخته و پرداخته جریان‌های عبری و غربی برخی کشورهای منطقه بود، یعنی «داعش» در عراق و سوریه است. آمریکایی‌ها هزینه‌های سنگینی برای تاسیس داعش و گسترش آن صرف کرده‌اند تا به خواسته حداقلی خود که همان تغییر منطقه و از بین بردن مقاومت است، برسند.

معاون سپاه قدس تصریح کرد: این نتایج به دست آمده، نشان دهنده سیاست شکست خورده ایالات متحده است که سایه سنگینی بر انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا گذاشت و به سقوط ترامپ کمک کرد. اندیشه مقاومت بدون شک به پیروزی‌های بیشتر در آینده کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار