مستند جدید «الساعه 1:20» در شبکه العالم ساخته شد

تهران (پانا) - مستند جدید «الساعة 1:20» با موضوع حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق، امشب از شبکه العالم پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مستند جدید  «الساعه 1:20» در شبکه العالم ساخته شد

مستند روایت ضعف و استیصال آمریکا در برابر غرش موشک های ایران بر فراز عین الاسد از دریچه رسانه های خارجی در مستند « الساعة 1:20 » روایت خواهد شد.

در « الساعة 1:20 » با نگاهی به حمله موشکی روز هشتم ژانویه ۲۰۲۰ ایران به پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق یعنی نقطه‌ای دور از ایران به ابهاماتی که همچنان ذهن تحلیلگران و ناظران امور را به خود مشغول کرده است، پاسخ داده خواهد شد.
در این مستند ضمن اشاره به ادعای شکست ناپذیری نظامیان آمریکا با روایت ضعف و استیصال این کشور در برابر غرش موشک‌ های ایران بر فراز عین الاسد از دریچه رسانه های خارجی، علت عدم رهگیری موشک‌های ایرانی از سوی سامانه دفاعی پایگاه عین الاسد، ابهام درباره تلفات و نیز چرایی عدم واکنش آمریکایی ها در حمله به مجهزترین پایگاه نظامی شأن و نیز تکذیب اولیه ترامپ و کاخ سفید و هم پیمانانش در پذیرش اصل ماجرا بررسی خواهد شد.
مستند « الساعة 1:20 » به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد فهمی و قلم محمد علوی، 18 دی ماه ساعت 21 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار