نماینده خراسان شمالی در نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور:

مجلس دانش آموزی، می تواند با افکاری نو و خردمندانه، آینده‌ای آباد را برای این آب و خاک رقم بزند

فاروج(پانا)- نماینده خراسان شمالی در نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور با ارسال پیامی به خبرگزاری پانا، با بیان تشکر از همه نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی، مسئولین مربوطه و فعالان تشکل های دانش آموزی در عرصه های مختلف، به خصوص مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، برای نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش آموزی و نیز دوره های بعد، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی، می تواند با افکاری نو و خردمندانه، آینده‌ای آباد را برای این آب و خاک رقم بزند

متن پیام سید مسعود چاووشی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر آمدنی را رفتنی است و هر انتصابی را عزلی. خوشا به حال آنان که در طاعت خالق و در خدمت مخلوق اند.«امیرالمومنین علی(ع) »

ما نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران با یاری خداوند متعال، در سال 1397 شروع به کار کرده و اینک بعد از حدود ۲ سال مسئولیت خدمت به جامعه دانش آموزی و در راس تمامی مسئولیت های مهم، یعنی مطالبه حقوق دانش آموزان کوشا و توانمند این مرز و بوم، اینک نوبت رفتن ماست.

خدا را شکرگذارم که در طی این دو سال با همه فراز و فرود ها و نیز با وجود برخی از مشکلاتی که بر سر راه دانش آموزان قرار داشته، توفیق این را داشتم که صدای رسای دانش آموزانی باشم که در تلاشند تا با افکاری نو و با روش‌های متفاوت و خردمندانه آینده‌ای آباد را برای این آب و خاک رقم بزنند.

مجلس دانش آموزی به عنوان نهاد رسمی فعالیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان، ما را به باور این سخن حکیمانه رهبر انقلاب رساند که: «هرجا جوانان ما خواستند و همت گماشتند، به هدف رسیدند. »

در این مسیر پرفراز و فرود و نسبتاً طولانی هر جا که احساس تکلیف کرده و با هم متحد و یکصدا شدیم، به نتیجه رسیدیم.

امیدوارم که نگاه مسئولین مربوطه به فعالیت های دانش آموزی فراتر از این باشد که بخواهند با ساده انگاری از کنار تمامی مشکلات موجود عبور کرده و با کم توجهی به مسائل مختلف دغدغه های آینده سازان کشور عزیزمان ایران را، نادیده بگیرند.

و در پایان امید است با عنایت پروردگار حکیم، مسیر حق را از مسیر باطل تشخیص داده، و در راه حق گام نهاده و به مقصود خود، که همان رستگاری عظیم است، برسیم. به امید فردایی روشن، به همت جوانانی غیرتمند... و من الله توفیق.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار