معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران:

ایجاد توازن در فعالیت های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی از ضروریات است

تهران(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 شهر تهران، در نشست با دبیران پیشکسوت تربیت بدنی، توجه به سلامت جسمانی دانش آموزان را در شرایط شیوع ویروس کرونا از محورهای اصلی فعالیت های حوزه تربیت بدنی در آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۳۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد توازن در فعالیت های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی از ضروریات است

نشست با پیشکسوتان تربیت بدنی با حضور پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 شهر تهران و تعدادی از دبیران و آموزگاران مجرب و پشکسوت تربیت بدنی در محل دفتر این معاونت تشکیل شد.
پورمحمود در این جلسه ضمن قدردانی از حضور ارزشمند دبیران مجرب تربیت بدنی منطقه گفت: ساحت شش گانه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش می بایست به صورت متوازن مورد توجه قرار گیرد. تحقق پنج ساحت از سند تحول بنیادین توسط فعالیت های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی دنبال می شود که ضروریست امر توازن در این حوزه هم مورد توجه قرار گیرد.
پورمحمود در ادامه گفت: توجه به سلامت جسمی دانش آموزان از موارد مهمی است که عمده ترین قسمت آن در کارشناسی تربیت بدنی با همت و تلاش دبیران و آموزگاران محترم درس تربیت بدنی در مدارس پیگیری می شود. در شرایط کنونی با عنایت به شیوع بیماری کرونا و کاهش چشمگیر فعالیت های بدنی دانش آموزان توجه اجرای مناسب و صحیح طرح کوچ و کنترل چاقی دانش آموزان اهمیت زیادی دارد که فقط با همکاری و نظارت تخصصی دبیران و آموزگاران تربیت بدنی و مراقبین سلامت میسر است.
پورمحمود در ادامه ضمن تشکر از زحمات مجموعه پرتلاش تربیت بدنی در مدارس و اداره گفت: در حال حاضر روند پیگیری و انجام فعالیت های تربیت بدنی در مدارس منطقه از روند خوبی برخوردار است و لازم است با ادامه برگزاری وبینارهای آموزشی سطح آگاهی دانش آموزان و خانواده ها را بالا ببریم تا ضرورت توجه به تغذیه و فعالیت بدنی را در ایام غیرحضوری مدارس تبیین کنیم تا در دوران پسا کرونا کمتر درگیر بیماری های غیر واگیردار به ویژه چاقی دانش آموزان باشیم.
در این جلسه افراد حاضر نقطه نظرات خود را در رابطه مسایل مختلف حوزه تربیت بدنی بیان کردند و بر ادامه چنین نشست ها جهت کیفیت افزایی فعالیت های تربیت بدنی تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار