نخستین سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زبرخان معرفی شد

زبرخان (پانا) - باحضور، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خراسان رضوی، فرماندار، امام جمعه شهر خرو و دیگر مسئولین شهرستان زبرخان، امیرعلی آهویی به مدت سه سال سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شهرستان زبرخان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زبرخان معرفی شد

این مراسم که در سالن همایش های کانون شهید مطهری قدمگاه برگزار شد، امام جمعه شهر خرو با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که سه ویژگی موجب شجاعت و قاطعیت و استقامت انسان می شود خاطرنشان کرد: خداباوری، باور به مردم و باور به خود، که این سه ویژگی باعث شجاعت و اقتدار یک انسان می شود، و این خصلت ها در وجود نازنین امام (ره) وجود داشت.

حجت الاسلام والمسلمین برزو ادامه داد: امام با تمام وجود به آیه شریفه حسبنا الله و نعم الوکیل اعتقاد داشت که باور به خداست، دوم به مردم به عنوان رکن اصلی جمهوری اسلامی ایران باور داشت و سوم روحیه خود باوری و اینکه به نفس خود اطمینان داشت که از پس هر کاری بر می‌آید. ‌

وی تصریح کرد: اما متاسفانه امروز بعضی ها خدا را باور ندارند، به مردم و به خود هم اعتماد ندارند و هر کدام از این سه رکن در وجود هر مسئولی نبود قطعا بداند که هم خود و هم مردم و جامعه را دچار یاس و نامیدی خواهد کرد.

حجت الاسلام برزو اظهار کرد: خداوند متعال بر همگی ما منت نهاد که امام (ره) را در این قرن متولد کرد و پیچ تاریخی را به وجود آورد و یک مبدا و آغاز نوین در تاریخ بشریت ایجاد کرد و آن هم استخراج تمام مبانی و نظام ها از احکام دینی بود.

وی افزود:مهمترین وظیفه ای که بر عهده شورای نگهبان است حفظ امانت است، شورای نگهبان هم نسبت به صیانت از آرا مردم و هم به قانون باید وفادار باشد و دقت کافی نسبت قوانین انتخابات داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار