اعلام منتخبین جشنواره تابستانه شاد

اردبیل (پانا) - مدیرسازمان دانش آموزی اردبیل از اعلام نفرات برگزیده دانش آموزان و مربیان این استان در جشنواره مجازی تابستانه درشبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام منتخبین جشنواره تابستانه شاد

پرویز اصغری، مدیرسازمان دانش آموزی اردبیل در گفت وگو با پانا اظهار کرد: مهمترین اتفاق رخ داده در ایام کرونا در حوزه آموزش و پرورش ایجاد بستر تخصصی فضای مجازی برای آموزش و پرورش در قالب شبکه شاد است و در این راستا محتواهای ارزشمندی از آثار دانش آموزان و مربیان پیشتاز استان در این بستر بارگذاری شد.

او با اشاره به تولید محتوا در سازمان دانش آموزی اردبیل گفت: امسال شیوه نامه ای بصورت یکپارچه در پنج محور مهارت تشکیلاتی و فیلم سازی، مجری گری، خبرنگاری و عکاسی برای دانش آموزان و دو موضوع مهارت تشکیلاتی و مهارت اجتماعی برای مربیان در قالب جشنواره تابستانه شاد از سوی سازمان دانش آموزی مرکز به استانهای سراسر کشور اعلام شد تا دانش آموزان و مربیان عضو تشکیلات پیشتازان نسبت به تولید محتوا اهتمام کرده وآثار خود را در کانال ساپ (شبکه شاد) بارگذاری کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: براساس آرای هیات داوران سازمان مرکز، دانش آموزان آیلار موقر در رشته مجری گری، زهرا نوبخت در رشته زندگی در طبیعت، نسیم پذیرا در رشته چوب و گره، پریا میرزایی در رشته معرفتی و اخلاقی، فاطمه دادگران در رشته امداد و نجات و در رشته امداد و نجات و شاداب سازی در بخش مربیان، بهزاد اباذری به مرحله نهایی جشنواره تابستانه شاد راه یافتند.

اصغری از مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی خواست تا نسبت به اطلاع رسانی دقیق به افراد ذی نفع و مشارکت حداکثری دانش آموزان و مربیان در انتخاب نهایی برگزیدگان از طریق شبکه شاد کانال ساپ اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار