مشارکت قابل‌توجه مدارس و دانش‌آموزان ناحیه یک شهرری در طرح ملی لاله‌های روشن

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، از میزان مشارکت بالای مدارس و دانش‌آموزان این منطقه با طرح ملی لاله‌های روشن در سطح شهرستان‌های استان تهران، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت قابل‌توجه مدارس و دانش‌آموزان ناحیه یک شهرری در طرح ملی لاله‌های روشن

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در تشریح این خبر به پانا گفت: امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست؛ بنابراین همزمان با دومین دوره برگزاری طرح ملی لاله‌های روشن، همکاران حوزه پرورشی و آموزشی و دانش‌آموزان مدارس ناحیه یک ری، به خوبی توصیه مقام‌معظم رهبری را لبیک گفتند و عهد و میثاق خود را با شهدای والامقام دفاع مقدس، شهدای امنیت و سلامت تجدید کردند. مدارس و دانش‌آموزان ناحیه یک ری تاکنون مطابق آمار ارائه شده از سوی اداره کل آموزش و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران، رتبه دوم در میزان مشارکت در این طرح ملی را دارند و این نشان از میزان اشتیاق فرهنگیان و دانش‌آموزان این منطقه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است؛ اجر کار خالصانه آنها را هیچ‌جبرانی بهتر نیست، مگر از سوی سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام‌.
نوروزیان افزود: مدارس و دانش‌آموزان همچنان می‌توانند آثار خود را جهت درج در کانال کشوری، به آیدی laleha_r@ در شبکه شاد ارسال کنند.
نتیجه مشارکت مدارس از سوی اداره کل آموزش و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران، در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تولید محتواهای فاخر و ارزنده در این حوزه، به شرح نمودار مقایسه‌ای بیان شده است.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار