ترامپ: هرگز به شکست اذعان نخواهیم کرد

تهران (پانا) - رئیس جمهوری آمریکا با حضور در گردهمایی اعتراضی حامیانش در واشنگتن دی.سی گفت ما هرگز به شکست اذعان نخواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ: هرگز به شکست اذعان نخواهیم کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) گفت تنها چیزی که از معاونش مایک پنس می‌خواهد این است که در نشست قریب‌الوقوع کنگره برای تایید نتایج انتخابات سوم نوامبر، آراء را نپذیرد تا خود او دوباره رئیس جمهوری آمریکا شود.

ترامپ با قدردانی از یکی از وکلایش که شکایت‌های انتخاباتی او را در دادگاه‌ها پیگیری می‌کرد، گفت: واقعا مایه تاسف است که چنین بلایی بر سر قانون اساسی ما آمده است. امیدوارم مایک پنس کار درست را انجام دهد چون اگر مایک پنس کار درست را انجام دهد، ما انتخابات را برنده می‌شویم.

او افزود: تنها کاری که او لازم است انجام دهد، این است که از کشور ما حفاظت کند، از قانون اساسی ما پشتیبانی کند. ایالت‌ها می‌خواهند که دوباره رای بدهند، این‌ها کلاه بر سرشان رفته، تقلب رخ داده و اطلاعات دروغین به آنها داده‌اند. بر این اساس رای دادند و حالا می‌خواهند آرای الکترال را پس بگیرند. مایک پنس تنها کاری که باید انجام دهد، این است که این آراء را بازگرداند تا دوباره تایید شوند و من رئیس جمهور می‌شوم و شما خوشحال‌ترین مردم دنیا خواهید بود.

اظهارات دونالد ترامپ در تاریخ آمریکا سابقه نداشته است! او تنها دو هفته تا تحویل ریاست جمهوری فاصله دارد و معاونش در سنا چنین اختیاری ندارد که بتواند نتیجه انتخابات را به نفع دونالد ترامپ تغییر دهد.

رئیس جمهوری در حال کناره‌گیری آمریکا این سخنان را در جمع هزاران تن از حامیانش از جمله اعضای گروه‌های راست افراطی مطرح کرد. او بار دیگر بدون ارائه سند و مدرکی گفت، این انتخابات به تقلب گسترده آلوده شد.

ترامپ گفت: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما هرگز به شکست اذعان نخواهیم کرد. صدها هزار تن از مردم امروز در اینجا جمع شده‌اند. ما جلوی این دزدی را خواهیم گرفت.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: جمهوری‌خواهان ضعیف چشم خودشان را روی اقدام دموکرات‌ها که می‌خواستند بدین ترتیب سیاست‌هایشان را اعمال کنند، بستند. دموکرات‌ها ارزش و نیروی نظامی ما را تضعیف کردند، مرزها را باز کردند و آمریکا را در آخر صف گذاشتند. جو بایدن خودش گفته است که می‌خواهد از شر "اول آمریکا" خلاص شود. این اصلا باورکردنی نیست. امسال به بهانه این ویروس چینی و داستانی که بر سر رای پستی به راه انداختند، بدترین انتخابات را انجام دادند. این کاملا دزدی است و در تاریخ آمریکا کاملا واضح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار