رئیس شورای عالی استان‌ها:

شورای عالی استانها و سازمان بازرسی کل کشور تفاهم نامه همکاری امضا خواهند کرد

تهران(پانا) - علیرضا احمدی به همکاری سازمان بازرسی کل کشور و شورای عالی استانها اشاره کرد و گفت میان شورای عالی استانها و سازمان بازرسی کل کشور تفاهم نامه همکاری منعقد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شورای عالی استانها و سازمان بازرسی کل کشور تفاهم نامه همکاری امضا خواهند کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها، در حاشیه نشست هم اندیشی اعضای شورای عالی استان ها که با حضور حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: پیرو جلسات متداولی که ما در شورای عالی استان‌ها داشتیم و میهمانانی را از دستگاه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی، قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و ... دعوت کردیم امروز میزبان ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور بودیم.

وی افزود: به دلیل اینکه یکی از کارهای اصلی شوراها و سازمان بازرسی کل کشور نیز نظارت است، بنابراین قرار است ما با سازمان بازرسی کل کشور در جهت بررسی شکایات ثبت شده در سامانه ملی ثبت تخلفات و شکایت مردمی که راه اندازی کرده‌ایم و اخیراً شکایات زیادی از سطح کشور به ما واصل شده تفاهمنامه‌ای امضا کنیم.

احمدی ادامه داد: بنابراین جلسه امروز زمینه ای برای امضای این تفاهمنامه و حرکت‌های مشترک با سازمان بازرسی کل کشور بود.

رئیس شورای عالی استان ها تصریح کرد: مردم ما نسبت به یک سری از تخلفات و یکسری از حرکت های نابهنجاری که از طریق برخی از مسئولین اتفاق می‌افتد ناراحت هستند و این باعث نارضایتی مردم می‌شود. از آنجایی که ما یک جامعه شورایی 125 هزار و 992 نفره در سطح کشور داریم، می‌توانیم از طریق این شبکه بسیاری از مشکلات و شکایات مردمی را احصا کنیم و از طریق سازمان بازرسی کل کشور از طریق مراجع قضایی پیگیری کنیم و بتوانیم مشکلات در شهرها و روستاهای خودمان را حل کنیم.

وی بیان کرد: این اقدامات می تواند ثمرات زیادی برای مردم داشته باشد. بنابراین حضور ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور در جلسه امروز ما حاکی از این است که شورای عالی استانها به عنوان مجلس دوم کشور به دنبال این است که بتواند در جهت پیگیری و حل مشکلات مردم از طریق دستگاه قضایی اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار