رئیس کل دادگستری استان زنجان عنوان کرد:

لزوم اجرای سند جامع تحول قضایی

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی صبح امروز در جلسه شورای مدیران قضائی استان با بیان اینکه سند تحول قضائی یک سند جامع با قابلیت اجرا تنظیم و ابلاغ شده که با اجرای این سند توفیقات زیادی در اجرای دقیق دادرسی عادلانه خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۱۵۳۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم اجرای سند جامع تحول قضایی

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان عالیترین مقام قضائی استان افزود: در این سند در حوزه منابع انسانی جای این بحث خالی است که تحول خوب تقویت نیروهای صف در حوزه های قضائی است و نقش نیروهای صف در اجرای عدالت و دادرسی عادلانه بسیار اثر گذار است.

صادقی نیارکی ادامه داد: باب پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده در سند تحول قضائی همچنان باز است، انتظار ما از معاونین و مدیران حوزه های قضائی این است که ضمن مطالعه دقیق سند تحول وتدبیر در فصلها، پیشنهادات خود را در اسرع وقت جهت ارسال به مرکز اعلام نمایند.

رئیس شورای قضائی استان ثبت اموال و دارائی همه قضات در سامانه داریی مسولین را امری لازم و ضروری برشمرد و گفت: همه قضات بایستی اموال و دارئیهای خود را در این سامانه ثبت کنند که این امر یک تکلیف قانونی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر تعیین تکلیف پرونده های معوق و مسن استان تا پایان سال که زمان زیادی نیز باقی نمانده است تأکید کرد و گفت: برای تحقق این امر نیازمند همت مضاعف همکاران می باشد.

وی در ادامه جلسه با بیان اینکه برابر اعلام مرکز رسانه و شورای اطلاع رسانی قوه قضائیه همه اخبار و نشست های خبری دادگستریها بایستی با هماهنگی این مرکز و در استانها با هماهنگی شورای اطلاع رسانی واز کانال روابط عمومی دادگستری کل استان انجام شود تصریح کرد: تنها مرجع برای اطلاع رسانی اخبار و عملکرد دادگستری استان و برگزاری نشست های خبری همین شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی دادگستری استان می باشد که مدیران نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

صادقی نیارکی همچنین با اشاره به اینکه در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر هستیم، بنابر این تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر برای برگزاری برنامه ها و جشن ها در کلیه حوزه های قضائی دستور کار مدیران قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار