مهلت ارسال آثار به کانال جشنواره «دختران امروز» در شبکه شاد تمدید شد

تهران (پانا) - جشنواره فرهنگی هنری «دختران امروز» در سطح ملی با هدف هویت یابی دختران همچنین نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال آثار به کانال جشنواره «دختران امروز» در شبکه شاد تمدید شد

جشنواره فرهنگی هنری «دختران_خانواده_گذر از کرونا» بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران برگزار می‌شود که شیوه نامه اجرایی آن به استان‌های سراسر کشور ارسال شده است.

ضرورت اجرای جشنواره

درباره ضرورت اجرای اولین جشنواره فرهنگی هنری «دختران امروز» می‌توان گفت که کرونا بدون توجه به مرزهای جغرافیایی در تمام ابعاد زندگی انسان‌ها سایه گسترده و بسیاری از نگاه‌ها، تفکرات و سبک‌های زندگی را دستخوش تغییر کرده است. در این روزهای تلخ و غم انگیز کرونایی، در کنار هم بودن اعضای خانواده که کانون آن همواره بسیار با اهمیت است و تمرینی آموزنده به ویژه برای فرزندان و برای افزایش صمیمیت و همدلی خواهد بود.

در این راستا جشنواره فرهنگی هنری «دختران امروز» در سطح ملی با هدف هویت یابی دختران همچنین نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده اجرا می‌شود.

تقویت نقش دختران

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در گفت‌وگو با پانا اهداف کیفی این جشنواره را تقویت نقش دختران در ایجاد فضای بانشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده، هویت یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش‌آموز، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پسا کرونا، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تأثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور از کرونا دانست.

رمضانی مخاطبان این جشنواره را دانش‌آموزان دختر تمام دوره‌های تحصیلی بیان کرد و رشته‌های جشنواره را هنرهای تجسمی، عکاسی، فیلم و هنرهای نمایشی، فیلم بلند، داستانی و فیلم کوتاه خواند.

ارسال آثار به کانال «دختران امروز» در شبکه شاد

مراحل شرکت در جشنواره فرهنگی هنری «دختران امروز» بدین ترتیب است که با مطالعه دقیق شیوه نامه ورود به شبکه دانش‌آموزی شاد کانال «دختران امروز» و ثبت‌نام در جشنواره حائز اهمیت است که ارسال اثر در شبکه دانش‌آموزی شاد از طریق شناسه‌های کاربری تعریف شده در کانال صورت خواهد گرفت تمام آثار جشنواره باید از طریق شاد ارسال شود و آثاری که خارج از این شیوه ارسال شود ترتیب اثر نخواهد شد.

پایان مهلت ارسال آثار ۱۷ دی ماه بود که این مهلت تا پایان دی ماه تمدید شده است؛ همچنین اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز بزرگداشت مقام زن در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار