معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان:

رتبه چهارم کشوری کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

زاهدان (پانا) – معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد رتبه چهارم فعالیت سرگروه‌های آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی و درس تفکر و سبک زندگی از میان 31 استان به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رتبه چهارم کشوری کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

رضا بامری در مراسم تجلیل از منتخبین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و تجارب برتر تربیتی اظهار کرد: کسب این رتبه نتیجه تلاش و هم‌افزایی همکاران ما در استان است که کاری بنیادین در زمینه عیب‌یابی محتواهای آموزشی تولید شده در حوزه پرورشی استان انجام دادند.

وی از زحمات مریم پودینه نظری سرگروه درس تفکر و سبک زندگی و نوید جهانتیغی سرگروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی در استان تشکر کرد و گفت: به طور قطع با همکاری و همفکری و مشورت می‌توان ایرادات محتواهای تولید شده را برطرف و آثاری در سطح کشوری تولید کرد همانطور که هم اکنون نیز برخی محتواهای تولید شده در استان نیز در کشور مورد استفاده همکاران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های پرورشی تصریح کرد: جشنواره هایی مانند الگوهای برتر تدریس و یا تجارب برتر تربیتی ظرفیت فرهنگی بزرگی برای آموزش و پرورش است تا ایده‌های ناب همکاران در نقاط مختلف را کشف کنیم و با تمام توان برای بسط و گسترش این ایده‌ها همکاری کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: درس تفکر و سبک زندگی یکی از مهمترین دروس است که معلمان و مدیران باید نسبت به تدریس هر چه بهتر این درس اهتمام ویژه داشته باشند چرا که دانش آموزان در کلاس تفکر و سبک زندگی مهارت های اجتماعی مورد نیاز برای حضور در جامعه را فرا می‌گیرند.

گفتنی است در این مراسم از منتخبین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و تجارب برتر تربیتی سال تحصیلی گذشته تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار