همزمان با گرامیداشت هفته نهاد گزینش اعلام شد:

افزایش 60 درصدی تعداد پرونده‌ها در هسته گزینش آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

تهران(پانا)- مدیر هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از افزایش 60 درصدی تعداد پرونده‌های آن مدیریت، نسبت به 9 ماهه نخست سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 60 درصدی تعداد پرونده‌ها در هسته گزینش آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

به گزارش پانا، سعیده سید مؤمن عصر امروز در نشست فوق‌العاده شورای اداری هسته گزینش، که به مناسبت گرامیداشت هفته این نهاد مقدس برگزار شد،گفت: تعداد پرونده‌های دریافتی از دفاتر گزینش مناطق بیست و یک گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، پرونده‌های تشکیل شده در هسته گزینش و معرفی شدگان از واحد منابع انسانی و امور اداری اداره کل، تا پایان آذرماه امسال در مجموع تعداد10هزار و 838 فقره بوده است.

وی افزود: پرونده‌های گزینش نیروهای آموزش و پرورش در سال جاری را به طورکلی می توان به شش گروه اصلی تقسم بندی کرد، هرچند که فرایندهای تکمیل پرونده‌های آنها از زمان تشکیل تا زمان اعلام نظر و بایگانی شدن تقریباً مشابه است.

سیدمؤمن توضیح داد: داوطلبان استخدام پیمانی در قالب ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، داوطلبان اشتغال در مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی، دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های تربیت دبیر شهیدرجایی و فرهنگیان، داوطلبان اشتغال به صورت حق‌التدریس، کارکنان متقاضی تبدیل وضعیت استخدامی و داوطلبان خدمت به صورت سرباز معلم، انواع تقاضای منجر به تشکیل پروندهی پپپپپپ در گزینش را تشکیل می دهند.

مدیر هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یادآورشد: انجام اقدامات گزینشی در مورد نیروهای آموزش و پرورش در هسته‌ گزینش، صرفاً از طریق معرفی افراد توسط مدیریت منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل و واحدهای مشارکت‌های مردمی مستقر در مناطق آموزش و پرورش با تأیید رؤسای مناطق امکان پذیر است.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار