آموزش از راه دور یک فرصت آموزشی مطلوب برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل است

شیراز (پانا) - به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس، مدارس آموزش از راه دور از بدو فعالیت تا کنون توانسته اند هر سال تعداد بی شماری از افراد را از خدمات آموزشی خود بهره مند سازند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش از راه دور یک فرصت آموزشی مطلوب برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل است

رسول قانونی در جمع کارشناسان حوزه فنی و حرفه ای و کاردانش این اداره کل گفت: آموزش از راه دور یک فرصت مطلوب آموزشی برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل را فراهم نموده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با تاکید بر اینکه رسالت اصلی ما توسعه عدالت آموزشی در تمام مناطق استان و برای تمام دانش آموزان می باشد گفت: رسالت اصلی ما ایجاب می کند که هیچ دانش آموزی در استان نباید به هر دلیلی از تحصیل باز بماند، لذا مدارس آموزش از راه دور توانسته است با تحت پوشش قرار دادن این افراد خدمات آموزشی مناسبی را ارائه دهد.

او ادامه داد: آموزش و پرورش استان به دنبال بهبود مستمر فعالیت های آموزشی مدارس از راه دور است و با نظارت های تخصصی بر این مدارس توسط تیم های نظارت و ارزیابی طی چندین مرحله در راستای این مهم گام برداشته ایم.

وی گفت: قانونمندی و توجه به آیین نامه ها، قوانین و مقررات از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت است که همکارانمان در مدارس آموزش از راه دور در اجرای دقیق قوانین و آیین نامه ها اهتمام ویژه ای دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس در تشریح اقدامات انجام گرفته در راستای توسعه متوازن و روند فعالیت های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با ارائه گزارشی آماری از تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل در هنرستان ها همچنین تعداد هنرستان ها وهنرجویانی که تحت پوشش برون سپاری قرار گرفته اند پرداخته و به برنامه های پیش بینی شده در این زمینه اشاره نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار