بررسی آثار زنده یاد رسول ملاقلی پور در برنامه نقد سینما

تهران (پانا) - برنامه نقد سینما این هفته جمعه ساعت 22 با هدف بررسی و تحلیل آثار زنده یاد ملاقلی پور، فیلمساز آرمانگرا روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی آثار زنده یاد رسول ملاقلی پور در برنامه نقد سینما

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، تازه‌ترین قسمت این برنامه جمعه این هفته 19 دی ماه با یک پرونده و یک گفتگوی ویژه نیز تماشایی می شود.
در بخش ابتدایی برنامه، امیررضا مافی، علی اکبر عبدالعلی زاده و آرش خوشخو به نقد و بررسی آثار رسول ملاقلی پور کارگردان فقید سینمای ایران می پردازند.
در ادامه برنامه و در بخش سلسله گفتگوهای مربوط به بررسی سینمای ایران در دهه نود به مناسبت فرارسیدن پایان سال سینما و آخرین سال دهه 90 با حضور امیرحسین علم الهدی"کارشناس فرهنگی" ظهور و افول ستاره های سینما و نقش سلبریتی ها در دهه 90 و تاثیر آن بر سینمای دهه نود ایران بررسی، تحلیل و تفسیر می شود.
بخش های دیگر برنامه این هفته شامل: رویدادها با حضور علیرضا مرادی "روزنامه نگار سینمایی" و علی پاکزاد به فراخوان های بازیگری و کارکرد آن آسیب شناسی خواهد شد.
در پایان این برنامه طبق روال همیشگی بهروز افخمی در میز آموزش فیلمسازی، بخش پایانی موضوع فیلم نامه نویسی و فیلمنامه اصلی ( اورجینال ) را پی خواهد گرفت.
«نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت 22 از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار