پررنگ شدن نقش سلامت در این ایام، در جلسه وبینار مراقبین سلامت منطقه ۲ عنوان شد

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۲ در جلسه وبینارمراقبین سلامت، به پررنگ شدن نقش حوزه سلامت در این ایام اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پررنگ شدن نقش سلامت در این ایام، در جلسه وبینار مراقبین سلامت منطقه ۲ عنوان شد

جلسه وبینار مراقبین سلامت با حضور رحمت الله حضرتی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۲ برگزار شد.

در این جلسه از زحمات خواجه دهی کارشناس مسئول سابق این واحد تشکر به عمل آمد و حسین رحیمی به عنوان کارشناس مسئول این واحد معرفی شد.

رحمت الله حضرتی از زحمات همکاران مراقب سلامت در برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه که در شرایط بحرانی کرونا به صورت حضوری برگزار شد تشکر کرد.

وی در ادامه گفت: مراقبت از خود در ایام کرونا برای کنترل بیماری مهم است. مشارکت در خود مراقبتی سازمانی و توجه به محیط سالم کاری، وظیفه تک تک کارکنان و افراد سازمان است. در بحث خود مراقبتی اجتماعی نیز در همه اماکن عمومی باید مشارکت صورت گیرد. ممکن است برخی مراکز تعطیل شود، باید در این زمینه حساسیت جامعه بالا برود.

حضرتی در ادامه ضمن اینکه مجهز شدن به فناوری و علم روز فضای مجازی را از ستون های جهش در آموزش و پرورش در شرایط کنونی قلمداد کرد، در ارتباط با دانش آموزان گفت: باید از روش های مختلف بهره بگیریم. مانند موشن گرافی و … همینطور آموزش ها در دسترس بوده، خردمندانه باشد، موجز و خلاصه و با ایده های جدید و جذاب برای نسل جدید همراه باشد.

وی در انتها فناوری را از تاثیر گذارترین مسائل در تمام امور دانست و گفت: خلاقیت بسیار موثر است، کسی می تواند رفتار خلاقانه داشته باشد که در زمینه فناوری پیشرفت کند. داشتن کنج یادگیری برای برنامه ها در فضای مجازی برای مربیان مهم است.

در ادامه نشست حسین رحیمی کارشناس مسئول سلامت، از زحمات خواجه دهی تشکر کرد و در رابطه با برنامه های این حوزه توضیحات لازم را ارائه کرد و گفت: جشنواره آموزش مراقبین سلامت، جشنواره روش تدریس (آموزش نحوه خود مراقبتی)، تغذیه سالم، عوارض کم تحرکی، پیشگیری از آسیب های جسمی، سلامت روان، دوران بلوغ، جشنواره نوجوان سالم، طرح سفیران سلامت، طرح کوچ، بخش فنی کار، سامانه پایش و همچنین تقدیر از برگزیدگان مسابقه یلدای زینبی که در هفته آینده اعلام خواهد شد، از جمله این برنامه هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار