نگارش و ساخت دکور «شبکه کوچک» به پایان رسید

تهران (پنا) - «شبکه کوچک» یکی از برنامه‌های نوین شبکه دو سیما که قرار است از بهمن‌ماه روانه آنتن شود، مرحله نگارش و ساخت دکور خود را به پایان رساند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نگارش و ساخت دکور «شبکه کوچک» به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ سید مسعود صفوی، تهیه‌کننده این مجموعه نمایشی ضمن اعلام خبر فوق افزود: علاوه بر اتمام طراحی و ساخت سازه‌های متنوع این مجموعه و به پایان رسیدن مرحله نگارش «شبکه کوچک»، تولید این برنامه نیز از 20 روز پیش آغاز شده و طی این زمان 4 بخش (آیتم) شبکه کوچک به صورت کامل تصویربرداری شده است.
تهیه‌کننده «شکرستان» با اشاره به طراحی 10 آیتم ویژه برای شبکه کوچک اظهار داشت: فیلمبرداری بخش (آیتم) اصلی این برنامه از شنبه 20 دی ماه آغاز می‌شود و پیش‌بینی شده تا در بهمن‌ماه روانه آنتن شود.
طراحی مجموعه "شبکه کوچک" به گونه ای است که در قالب یک «شبکه تلویزیونی» در مقیاس کوچک و بخش های مختلف آن اعم از استودیوی خبر، سریال، برنامه عروسکی، استاپ موشن و ... داستان‌های مختلفی اتفاق می‌افتد. در تولید «شبکه کوچک» ضمن استفاده از گونه‌های انیمیشن، رئال و عروسکی نوآوری‌هایی در فرم و محتوا صورت گرفته است.
طراحی دکور این مجموعه نیز بر اساس یک شبکه در مقیاس کوچک است، 15 دکور مجزا برای آیتم‌های مختلف و زیرساخت‌هایی برای تولید بخش‌های انیمیشن تولید شده و کارهای زیربنایی از سقف تا کف، هواساز، نور، برق و ... این سوله که در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد انجام شده و تا سال‌ها نیز قابل استفاده است.
سید مسعود صفوی تهیه کنندگی و امیرسلطان احمدی کارگردانی و سرپرستی نویسندگان این مجموعه را درطی دو فصل برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار