اکرم محمدی: وقتی حرفی برای گفتن نداری بهتر است که سکوت کنی

تهران (پانا) - اکرم محمدی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون در گفت و گو با رادیو نمایش از نحوه انتخاب نقش در بازیگری گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اکرم محمدی: وقتی حرفی برای گفتن نداری بهتر است که سکوت کنی

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش ، این هنرمند در گفت و گو با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش، در مورد نحوه انتخاب نقش هایش گفت : همیشه تلاشم بر این بوده که کارهایی که انجام میدادم شاخص باشد و این اعتقاد را دارم که وقتی حرفی برای گفتن نداری بهتر است که سکوت کنی ، حالا زمانی که گروهی دور هم جمع می شوندو قرار می شود که کاری را انجام دهند ، باید قطعا حرفی برای گفتن داشته باشند که آن حرف یا کار ماندگار شود.

وی در ادامه در مورد نحوه آغاز به کارِ بازیگری اش گفت : من قبل از اینکه وارد کار تصویر شوم ، تئاتر کار می کردم و بعد از آن اولین کار تصویری ام قبل از فیلم مادر ، فیلم همه یک ملت بود .

محمدی همچنان در مورد کلید موفقیتش در زمینه بازیگری افزود : اگر قرار است کار کنید و در کارتان ماندگار شوید ، همیشه گزیده کار باشید حتی اگر این مورد باعث کم کار شدن شما شود .

وی افزود: در حیطه بازیگری ، یک بازیگر می تواند تصمیم بگیرد که اگر در پروژه ای حرفی برای گفتن ندارد آن را قبول نکند و مشارکتی نداشته باشد بنابراین توجه به این مساله رمز موفقیت و ماندگاریِ آن بازیگر می باشد .

وی در مورد سریال پدرسالار گفت : این کار برآمده از فرهنگ و سنت خانواده ایرانی بود و چیزی که برای من باعث خاطره انگیز بودن و ماندگاری این سریال شده بود ، هم ذات پنداری مردم با شخصیت های سریال بود چون تمام شخصیت های این سریال در زندگی واقعی افراد نمود پیدا کرده بود .

محمدی در پایان در مورد نحوه انتخاب شدنش برای مجموعه خانه سبز در نقش مادر علی کوچولو نیز افزود ؛ من در این مجموعه و برای بازی در این نقش در کنار دوستان هنرمندم از جمله زنده یاد خسرو شکیبایی ، زنده یاد نادره خیرآبادی و...دعوت شدم و موردی که در این سریال برایم جالب و همینطور متفاوت از سریال پدر سالار بود ، این بود که به نوعی این سریال هم حرف دلِ مردم بود و اینکه در تمام قسمت های خانه سبز صحبت هایی میشد که شاید گفتنشان سخت و همینطور برای خانواده ها چالش برانگیز بود اما من مطمئنم که این سریال در زندگی خیلی از خانواده ها تاثیر گذاشته بود و همینطور باعث رشد جامعه شده بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار