مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در امور بانوان:

پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در راستای طرح آجر به آجر برگزار می‌شود

رشت (پانا) - مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، از آحاد مردم به ویژه مادران، همسران و ... برای شرکت در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در راستای طرح آجر به آجر برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، «سیمین دخت امیدی» مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان، از برگزاری پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در راستای طرح آجر به آجر خبر داد.

«امیدی» در این باره اظهار کرد: «مرحله دوم از «پویش ملی آجر به آجر» با هدف فرهنگ‌سازی در امر حسنه مدرسه سازی از راه جذب کمک های خُرد مردمی و این‌بار با تمرکز بر ظرفیت بالای زنان و مادران ایران زمین راه اندازی شده است که هم استانی‌های عزیز ما هم می‌توانند با اهدای هر مبلغی در این پویش خداپسندانه مشارکت کنند.»

وی با دعوت از همه اقشار مردم برای پیوستن به این پویش گفت: «از آنجا که زمینه‌سازی برای مشارکت افراد خیر با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای، از اهداف اصلی این پویش است؛ تمامی آحاد مردم به ویژه زنان نیک‌اندیش و خیرخواه، مادران، همسران و... می توانند با مراجعه به سایت ajorbajor.ir و یا سایت MehreMadrese.ir و انتخاب استان گیلان، می‌توانند حتی با واریز هزینه خرید یک آجر (1000 تومان) به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز، ضمن پیوستن به این پویش، پوستر مشارکت خود در امر مدرسه سازی را دریافت کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار