نسخه انگلیسی رمان گرافیکی «ارشیا2» منتشر شد

تهران (پانا) - نشر «مارکوزیا» نسخه انگلیسی دومین جلد از رمان‌های گرافیکی «ارشیا2» نوشته اشکان رهگذر را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نسخه انگلیسی رمان گرافیکی «ارشیا2» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی استودیو هورخش، نشر انگلیسی مارکوزیا که پیش از این مجموعه رمان‌های گرافیکی «جمشید» به نویسندگی اشکان رهگذر را به زبان انگلیسی به شکل فیزیکی و آنلاین منتشر کرده بود، در ادامه همکاری‌اش با انتشارات استودیو هورخش دومین جلد از رمان گرافیکی «ارشیا» را منتشر کرد.

رمان گرافیکی دو جلدی «ارشیا» با طراحی و تصویرسازی رسول رضایی جو که برگرفته از شخصیت ارشیا، وزیر دربار جمشید شاه در انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» است قصه دوران نوجوانی این شخصیت را روایت می‌کند. شخصیتی که پرویز پرستویی صداپیشگی آن را در انیمیشن «آخرین داستان» برعهده دارد. در خلال بازگویی داستان این شخصیت، مخاطب با سرگذشت تهمورث دیوبند، پدر جمشید آشنا می‌شود.

نشر «مارکوزیا» که دفتر اصلی آن در لندن است و به شکل تخصصی از سال 2005 در زمینه انتشار رمان گرافیکی (گرافیک نوول) و کمیک فعالیت می‌کند، این رمان گرافیکی را به شکل آنلاین در سایت آمازون و دیگر سایت‌های معروف فروش کتاب آنلاین و به شکل فیزیکی در کشورهای انگلیسی زبان از جمله آمریکا، انگلستان و استرالیا منتشر کرده است.

رمان دو جلدی «ارشیا» از سری رمان‌های گرافیکی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» است که پیش از این نسخه فارسی آن منتشر شده است.

استودیو هورخش که دارای انتشارات تخصصی طراحی و چاپ کمیک است، فعالیت خودش را در زمینه انتشار رمان گرافیکی و کمیک از سال 1395 آغاز کرد و تاکنون هشت جلد رمان گرافیکی منتشر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار