جداول رشته‌های جشنواره فرهنگی هنری «فردا» به تفکیک دوره‌های تحصیلی

ارسال آثار به جشنواره تا ۱۰ بهمن ماه خواهد بود/جشنواره به صورت مجازی و در شبکه شاد برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری «فردا» ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان امسال با توجه به شیوع و همه گیری ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جداول رشته‌های جشنواره فرهنگی هنری «فردا» به تفکیک دوره‌های تحصیلی

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی درباره برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به استقبال گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان از جشنواره فرهنگی هنری فردا و با توجه به درخواست مکرر استان‌ها مبنی بر تمدید زمان ارسال آثار، زمان ثبت‌نام این جشنواره تا 10 بهمن 1399 تمدید شده است.

وی ادامه داد: مقتضی است اطلاع رسانی لازم در این خصوص به مدارس و ادارات آموزش و پرورش انجام شود.

در دستورالعمل ارسالی این جشنواره به استان‌ها آمده است: در راستای برگزاری سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در سال تحصیلی 1400-1399 و با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید 19 و لزوم رعایت تمامی پروتکل­‌های بهداشتی و مراقبت از سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان، ضمن تاکید بر اجرای دقیق نامه شماره 161209 تاریخ 03/09/1398 با موضوع «شیوه نامه اجرایی جشنواره فرهنگی هنری فردا» به پیوست جداول عناوین رشته­‌ها و گرایش ‌های جشنواره که معطوف به شرایط برگزاری غیرحضوری است صرفاً ویژه سال تحصیلی جاری بازنگری شده و برای ابلاغ به تمامی مدارس اعلام می‌شود:

«اطلاع رسانی به مدارس در خصوص رشته‌ها و گرایش‌ها در کمترین زمان ممکن انجام شود.

به غیر از بخش «نقد» که موضوعات آن ارائه خواهد شد در سایر رشته‌ها و گرایش‌های جشنواره انتخاب موضوع «آزاد» است و دانش‌آموزان می‌توانند براساس نظر و سلیقه خود در هر زمینه ای به خلق اثر بپردازند.

تبصره: بدیهی است آثاری که به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، در صورتی که متناسب با بخش‌های جنبی جشنواره باشند از سوی معاونت یا نهاد مورد نظر تقدیر خواهند شد.

برگزاری جشنواره در تمامی مراحل مدرسه، منطقه/ شهرستان، استان و کشوری در سال جاری به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

استفاده از بستر سامانه همگام برای ثبت‌­نام و ارسال اثر و بستر شاد برای اطلاع ­رسانی و تشویق دانش‌آموزان به حضور و اجرای آنلاین جشنواره در مراحل مختلف مورد تاکید است.

در این دوره از جشنواره اجرای برنامه‌­های گروهی به دلیل شرایط خاص کشور امکان­پذیر نبوده و در صورت تغییر شرایط متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

در کلیه گرایش‌ها و رشته‌های جشنواره امسال تاکید بر اجرای اثر به صورت تک نفره و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رعایت فاصله گذاری اجتماعی مورد انتظار است.

در بخش کانون­‌های فرهنگی تربیتی جدول رشته ‌ها و گرایش‌های جدید به پیوست ارسال شده است.

فرم­‌های داوری و مقررات جشنواره به استثنا موارد مربوط به برگزاری جشنواره حضوری کماکان براساس کتاب «راهکار نامه» و بخشنامه شماره 10930 تاریخ 29/01/1397 خواهد بود.

پوستر و تیزر جشنواره از طریق سایت https://art-fh.medu.ir/fa اطلاع ­رسانی خواهد شد.

کانال جشنواره فرهنگی هنری در شبکه شاد نیز به نشانی fardafestival @ برای اطلاع ­رسانی اخبار و برنامه­‌های جشنواره مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ثبت‌نام در جشنواره و ارسال آثار در جشنواره فرهنگی هنری فردا کماکان از طریق سامانه همگام برنامه­ ریزی شده است و باید از این سامانه استفاده شود.»

برای دریافت متن کامل اطلاعیه و جداول رشته‌ها و گرایش‌ها به تفکیک دوره‌های تحصیلی اینجا کلیک کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار