حکیم‌زاده مطرح کرد؛

طرح خوانا؛ طرحی برای اجرای ۹۰ درصدی اهداف آموزش ابتدایی

تهران (پانا) -معاون آموزش ابتدایی از سرای اندیشه و زندگی معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح خوانا؛ طرحی برای اجرای ۹۰ درصدی اهداف آموزش ابتدایی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت ابتدایی، سرای اندیشه و زندگی معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی میزبان وزیر آموزش و پرورش و رضوان حکیم زاده معاونت آموزش ابتدایی بود، این رویداد با همراهی خدابنده مدیر کل خراسان رضوی صورت گرفت.

حاجی میرزایی در بازدید از استودیوی تولید محتوای معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از فرآیند طراحی و تولید واحدهای یادگیری در بستر الکترونیک پیشنهاد اشتراک تجربیات عملی خراسان رضوی با سایر استان ها را مطرح و با اهدی گل از تلاش های مجموعه قدردانی کرد.

همچنین معاون آموزش ابتدایی طی بازدید از فعالیت کارگروه های تولید محتوا، درسنامه، طرح خوانا، شاهنامه، ارزشیابی کیفی توصیفی، بازی یادگیری، درس پژوهی، جابر در جریان راهبردهای اجرایی، چالش ها و راهکارهای آموزش موثر در فضای مجازی قرار گرفت.

وی در گفتگو با معاونین آموزش ابتدایی ادارات و مناطق مشهد و سرگروه های آموزشی ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه خراسان رضوی در استفاده بهینه از چینش فرصت های یادگیری مبتنی بر ساختگرایی در تهیه و تولید محتوا ضمن اشاره به ۴ گروه مخاطبین فضای مجازی (دانش آموزان، خانواده ها، معلمین و جامعه) به چالش های این حوزه در مواجهه با شرکای جدید یادگیری پرداخت.

وی همچنین با توجه به شرایط پیش آمده به نقش ارزنده معلمین در آموزش حضوری از نگاه جامعه اشاره کرد.

در ادامه حکیم زاده از درسنامه خراسان رضوی به عنوان یک خود آموز که زبان ارتباطی دارد یاد کرد.

وی در پایان این دیدار طرح خوانا را به عنوان طرحی برای اجرای ۹۰ درصدی اهداف آموزش ابتدایی دانست و از کارگروه خوانای خراسان درخواست کرد که با نگاه متوازن تلفیقی، مشارکتی و ادراک همه جانبه از فضاهای مدرسه به طراحی سناریو در این زمینه بپردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار