بابلی: کرونا شیوه زندگی های فردی و اجتماعی دانش آموزان را تغییرداده است

تهران(پانا)- تبین شیوه نامه مدیریت فوریت های روانی - اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است و ضروریست با حساسیت ویژه در دستور کار مدیران آموزس و پرورش در سطوح مختلف بویژه مدیران مدارس قرار داده شود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بابلی: کرونا شیوه زندگی های فردی و اجتماعی دانش آموزان را تغییرداده است

اولین کمیته مدیریت مداخله در بحران آموزش و پرورش منطقه ۱۷ با حضور مهدی نیکبخت، مدیر منطقه، عزیزاله بابلی، رئیس اداره مشاوره شهر تهران و طاهره پورمحمود معاون پرورشی و تربیت بدنی به همراه سایر اعضای کمیته برگزار شد.
مهدی نیکبخت، در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه گفت: با شروع کرونا ضمن اینکه شیوه زندگی های فردی و اجتماعی دانش آموزان و خانواده های تغییر یافته جنس و نوع آسیب‌ها نیز عوض شده است و این آسیب ها در مناطق جنوب شهر بیشتر نمود پیدا کرده است و در این شرایط ضروریست رویکرد ما پیشگیرانه بوده و اگر این کار را انجام دهیم مانع خیلی از اتفاقات و بحران های خاص در بین دانش آموزان منطقه خواهیم شد.
وی در ادامه افزود: منطقه تقریباً در شرایط آرامی به سر می برد که این نیز به دلیل مجاهدت و تلاش همکاران و مدیران دلسوز است و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با همت و تلاش بیشتر و به صورت گروهی و تیمی شرایط را تحت کنترل قرار دهیم.
در ادامه جلسه، بابلی، به تبین شیوه نامه مدیریت فوریت های روانی اجتماعی پرداخت و گفت: این شیوه نامه از اهمیت زیادی برخوردار است و ضروریست با حساسیت ویژه در دستور کار مدیران آموزش و پرورش در سطوح مختلف بویژه مدیران مدارس قرار گیرد و با دقت و درایت توسط همکاران پیگیری شود.
وی در ادامه افزود: نگاه ها در این شیوه نامه نگاه پیشگیرانه است و در شرایط بحرانی تصمیم گیری را برعهده تیم و اعضای کمیته نهاده است و از تصمیمات انفردای بر حذر داشته است. باید اعضای تیم در رابطه با شرایط خاص مشکل دار تصمیم بگیرند و ادامه روند را رصد تعقیب کنند تا خدمات تخصصی به موقع به صورت شبانه روزی و رایگان در دسترس دانش آموزان قرار گیرد.
بابلی در این جلسه از افتتاح خط هات لاین ۱۵۷۰ خبر داد و گفت: در بهمن ماه این خط به منظور سرعت بخشیدن به رسیدگی ها و پیگیری امورات راه اندازی می‌شود.
در ادامه جلسه اعضای کمیته نقطه نظرات خود بیان کردند و درپایان پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه از حضور ارزشمند بابلی و سایر اعضای کمیته تشکر و قدردانی کرد و ضمن بیان نکاتی در راستای اجرای مطلوب این شیوه نامه، موارد طرح شده در جلسه را جمع بندی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار