3 هفته زندگی با جسد یک زن

تهران (پانا) - پسر جوان سه هفته جسد زنی را که مدعی است بر اثر مصرف مواد مخدر جان باخته در خانه‌اش نگه داشت.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
3 هفته زندگی با جسد یک زن

به‌گزارش ایران، اواخر آذر ناپدید شدن زنی 49 ساله به نام میترا به پلیس اعلام شد. خانواده‌اش مدعی بودند وی برای خرید از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود.
با اعلام شکایت خانواده میترا، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که زن میانسال، آخرین بار با پسر جوانی به نام سروش دیده شده است.
با این احتمال که سروش از سرنوشت میترا با خبر باشد، تحقیقات برای دستگیری او ادامه یافت و در نهایت سروش شناسایی و پسر 25 ساله یکشنبه 14 دی بازداشت شد.

سروش در تحقیقات اولیه مدعی بود از سرنوشت میترا بی‌خبر است اما فقط 24 ساعت پس از بازداشت راز ناپدید شدن او را برملا کرد و گفت: یک‌سال قبل با میترا در یک گروه تلگرامی آشنا شدم. رابطه ما کم کم صمیمی شد و چندین بار او را ملاقات کردم.
او ادامه داد: حدود سه هفته قبل، میترا به خانه من آمد تا مواد مصرف کنیم. آن روز هم قرص و هم مواد مصرف کردیم که ناگهان حال میترا بد شد ترسیده بودم نمی‌دانستم چه کار کنم در همین حال متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد و مرده است. می‌خواستم جسد را از خانه‌ام که در طبقه دوم بود بیرون ببرم اما ترسیدم. مدام منتظر فرصتی بودم تا بتوانم جسد را از خانه خارج کنم. اما این انتظار سه هفته طول کشید. من در این مدت با جسد در خانه تنها بودم. جسد را داخل ساک مخصوص پتو قرار داده و آن را داخل کمد گذاشتم و قبل از اینکه فرصت انتقال جسد را پیدا کنم دستگیر شدم.
با اعتراف پسر جوان تیم جنایی به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران راهی آپارتمان سروش شدند. از جسد داخل کمد خبری نبود اما در یکی از اتاق‌ها با تعداد زیادی پتو رو به رو شدند مأموران پتوها را کنار زده و در نهایت موفق شدند جسد میترا را داخل ساک مخصوص پتو پیدا کنند.

موضوعی که باعث تعجب تیم تحقیق شد این بود که جسد یخ زده و دچار فساد نعشی نیز نشده بود. با آن‌که حدود سه هفته از مرگ زن میانسال می‌گذشت اما در بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی باتوجه به نبود فساد نعشی احتمال دادند زمان کمی از مرگ گذشته باشد. از سویی جسد دچار یخ زدگی شده بود اما هیچ یخچالی که جنازه را داخل آن قرار داده باشند نیز در محل پیدا نشد.
با اعتراف سروش، به دستور بازپرس محمد وهابی، جنازه زن میانسال برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار