رئیس اداره ثبت اسناد تهرانپارس:

توسعه و آبادانی هر کشور در گرو اهمیت به آموزش و پرورش است

تهران (پانا)- در دیدار مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 با رؤسای ثبت اسناد و املاک حوزه تهرانپارس، مینو زمان، بر رفع نقایص در گرفتن سند تک برگی برای مدارس با همکاری اداره ثبت اسناد تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و آبادانی هر کشور در گرو اهمیت به آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه شهرام غلامی کارشناس مسئول واحد حقوق، در دو دیدار جداگانه نشست صمیمانه ای با طلوع دل و آزادی روسای ثبت اسناد و املاک حوزه های تهران‌پارس و لویزان داشت.

در این دیدارها مدیر آموزش و پرورش منطقه از زحمات و همکاری های خوب و شایسته اداره ثبت و املاک منطقه با واحد حقوقی منطقه 8 شهر تهران تشکر کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که آموزش و پرورش منطقه با آن مواجه است نداشتن سند تک برگی بعضی از مدارس است که با همکاری ویژه اداره ثبت اسناد و املاک به دنبال رفع نقایص و گرفتن سند این مدارس هستیم.

همچنین در این دیدار آزادی، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک تهران پارس این دیدار را نماد پیوند میان عملکرد آموزش و پرورش و اداره ثبت اسناد و املاک منطقه عنوان کرده و بر نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش در تربیت جوانان میهن اسلامی تاکید کرد و افزود: توسعه و آبادانی هر کشور در گرو اهمیت به آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار