حاجی میرزایی در نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی:

از آموختن و دسترسی تمامی دانش‌آموزان به آموزش با کیفیت اطمینان حاصل کنیم

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت که اجرای راهبردهای سند تحول بنیادین با توجه تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تاکیدات قانونی و همچنین نظرات کارشناسان و تحلیل گران حوزه تعلیم و تربیت رسالت اصلی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
از آموختن و دسترسی تمامی دانش‌آموزان به آموزش با کیفیت اطمینان حاصل کنیم

به گزارش مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز محسن حاجی میرزایی در نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه آموزش و پرورش خراسان رضوی همیشه در سطح کشور خوش درخشیده است و جزو استان‌های پیشگام بوده است گفت: اجرای راهبردهای سند تحول بنیادین با توجه تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تاکیدات قانونی و همچنین نظرات کارشناسان و تحلیل گران حوزه تعلیم و تربیت رسالت اصلی ما است.

وی با بیان اینکه تاکنون مجموعه سیاست گذاری های ما قادر نبوده است مسائل را به صورت ریشه ای و پایدار حل کند اظهار داشت: مسائل باید در گام نخست به درستی شناسایی شوند، تدبیر صحیحی اتخاذ و در نهایت تدابیر اتخاذ شده به طور صحیح اجرایی شود.

وزیر آموزش و پرورش عمده چالش های موجود در دستگاه تعلیم و تربیت را معطوف مسیر دستیابی به اهداف دانست و گفت: برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت نیازمند حضور نگرش های مختلفی هستیم که با شوق، علاقه و خلاقیت برای تحقق اهداف عالی تعلیم و تربیت گام بردارند.

وزیر آموزش و پرورش مدیریت را توانایی ایجاد تغییر در امور دانست و بر لزوم تجربه گردانی آموزش و پرورش استان‌های مختلف کشور تاکید کرد و گفت: مجال گسترده ای برای بروز خلاقیت در دستگاه تعلیم و تربیت وجود دارد.

وی در پایان با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا ساختار و مناسبات نظام آموزشی دچار آسیب شده و اهداف آموزشی در معرض خطر قرار گرفته است، گفت: باید از آموختن و دسترسی تمامی دانش‌آموزان به آموزش با کیفیت اطمینان حاصل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار