شمار قربانیان کرونا در فارس به ۳۰۴۶ نفر رسید

شیراز (پانا) - به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، شمار قربانیان کرونا در فارس از ابتدای شیوع تاکنون، به سه هزار و ۴۶ نفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شمار قربانیان کرونا در فارس به ۳۰۴۶ نفر رسید

سید روح الله حسینی افزود: متاسفانه ۵ نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به سه هزار و ۴۶ نفر رسیده است.

او اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، ۵۵۸ هزار و ۹۶ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۱۶۲ هزار و ۷۴۷ مورد مثبت شناسایی شده است.

حسینی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۱۵۸ هزار و ۵۶ نفر اعلام کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه ادامه داد: هم اکنون ۴۶۶ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند، همچنین از این تعداد، ۹۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با توجه به وضعیت بیشتر شهرستان ها به رنگ زرد، شاهد کاهش حساسیت هم استانی ها هستیم که این امر می تواند باعث موج جدید کرونا شود، همچنین با توجه به چرخش کروناویروس در استان، باید به سه اصل در مبارزه با کروناویروس شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و شست و شوی مرتب دست ها پایبند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار