428 تبلت برای دانش‌آموزان استثنایی مازندران تهیه می‌شود

ساری (پانا) - با امضای تفاهم نامه مابین آموزش و پرورش مازندران و رئیس سازمان استثنایی کشور تعداد 428 تبلت برای دانش‌آموزان استثنایی مازندران تهیه می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
428 تبلت برای دانش‌آموزان استثنایی مازندران تهیه می‌شود

با هدف توسعه عدالت آموزش و دسترسی دانش‌آموزان بی بضاعت مدارس استثنایی استان به آموزش مجازی و جلوگیری از ترک تحصیل این دانش‌آموزان در سال 99، تفاهم‌نامه‌ای میان اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران و سازمان استثنایی کشور منعقد و مبادله شد.

براساس این تفاهم‌نامه: 428 عدد تبلت برای ادامه روند آموزش دانش‌آموزان بی بضاعت استثنایی در سطح استان مورد نیاز است که در این راستا پس از امضای تفاهم نامه 50 درصد مبلغ مورد نیاز برای خرید این تعداد تبلت توسط اداره‌کل آموزش و پرورش و 50 درصد دیگر توسط سازمان استثنایی کشور، اختصاص می‌یابد.

همچنین استان مازندران دومین استان کشور است که طی تفاهم‌نامه جداگانه‌ای مشارکت خود را در تهیه 1100 عدد تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند اعلام کرد. طی این تفاهم نامه که مبلغ آن بالغ بر 29 میلیارد و 700 میلیون ریال است، 50 درصد مبلغ توسط استانداری مازندران و مابقی توسط وزارت آموزش و پرورش پرداخت می‌شود.

این تفاهم‌نامه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران امضاء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار